Synes det virker som at mange av jentene i tråden enten sier de er smellvakre og får masse mer oppmerksomhet enn alle andre eller så klager de over at de får lite oppmerksomheto. Ikke så fryktelig mange som sier at de tror de får gjennomsnittlig oppmerksomhet. Vet ikke om jenter generelt er dårlige til å vurdere sin egen penhet, men veldig mange er i alle fall dårlige til å vurdere venninene sines penhet.
Over til oppmerksomhet så tror jeg det handler mest om hvem som virker mulig å approache rent kroppspråkmessig. Jeg har langt større terskel for å snakke med en jente hvis hun står i en lukket sirkel med masse folk som ser ut til å trives enn hvis det er en åpen sirkel som det ser ut som man man kan gå inn i. Smil og kroppspråket til jena har også mye å si. Antageligvis også klesstil.
Har sett mye på kvinneguiden før og det er uten tvil mye rart der. Kanskje det har blitt bedre, men hvis jeg spurte om noe var det ikke så mange brukbare svar jeg fikk. Langt flere gode skribenter på f.eks. dette forumet.