Opptatt eller singel som grus?

Started by Donnie Darko, April 28, 2013, 17:02:41 PM

Previous topic - Next topic

Donnie Darko

Mulig dette har blitt spurt om før, men har brukerne noen særskilt erfaring med å spørre det motsatte kjønn om de er opptatt eller ei, på en diskrè og finurlig måte slik at det ikke skinner gjennom at en er ute å fisker? Litt irriterende å bli sittende å jabbe med damer når det viser seg at de er opptatt. Such waste of time.

Kjetil GV

Hvis man er i en setting hvor man møter en gjeng eller treffer noen på en fest så er det kjekt å spørre: "Hvordan kjenner dere hverandre". Evt "Hvem kjenner du her". Da vil som regel kjæresten bli nevnt om han er der i allefall.
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

VB

Hvis du prater veldig lenge med jenter før du finner ut at de har type så er det sannsynligvis fordi du eskalerer for sakte, vis mer interesse så vil jentene som regel nevne at de har type hvis de ikke er interessert.

Og hvorfor er det så farlig at du viser interesse? Hvis du har prata med jenta en liten stund og det er litt flørting frem og tilbake så kan du bare spørre rett ut. En enkel, "forresten, er du singel?" pleier å fungere. Selv om det er ofte like greit å bare anta at de ikke har type med mindre de sier noe annet.

Ellers er jeg fan av Roark sin måte

Donnie Darko

Ok. Takker for svar. I dette tilfellet var nok ikke kjæresten til stede, og det hele fant jeg ut senere på kvelden, via venninna. Altså det var en smule sent, type 1 time før utestedet stengte at jeg ble pratende med to stk, ala jentekveld på byen. Så sånn sett var det litt dødfødt scenario, men at vedkommende var opptatt var det venninna som fortalte senere etter at hun andre venninna hadde stukket og latt henne være igjen med stikken med meg, virket det som. Mulig hun som stakk prøvde å spleise oss to (hun som hadde kjæreste). Eskalerte med litt berøring og hun var ikke ukomfortabel med det, så derfor jeg i etterkant reagerte på at hun ikke nevnte det tidligere. Kanskje hun bare likte litt oppmerksomhet, men hvem gjør vel ikke det:). For øvrig et bra forslag fra deg Roark.

Grunnen til at jeg ikke spør rett ut er vel fordi jeg føler det kan drepe spenningen litt for tidlig ved at en tilkjennegjør sine intensjoner, og kanskje blir oppfattet som litt neady?. Erfaringsmessig har endel jenter bad'et litt på det.