Spørsmål og temaer til podcast

Started by Egil GV, May 15, 2013, 22:01:25 PM

Previous topic - Next topic

Egil GV

Hei folkens!

Nå holder vi på å få podcasten opp å gå igjen og vi vil gjerne ha innspill fra dere om hva dere vil høre om.
I denne tråden kan dere stille spørsmål dere vil ha besvart og også komme med temaer dere vil vite mer om.
Spør om alt dere lurer på og ganske snart vil dere kanskje få høre spørsmålet besvart, eller temaet deres gjennomgått i podcasten vår :)

Fyr løs!  8)
Gjør en ting du er redd for hver dag!

Jeagle

har musikk noe med personligheten til jenta og gjør? eller er det slik at to personer som har forskjelig musikk smak, kan ha lignendes personligheter?
å være eller ikke være

Potet

Woho, endelig mer podcast! Hadde satt pris på om jeg kunne fått høre mer om hvordan man skal gå to steg fram og ett tilbake, altså hvordan variere interessenivået. Jeg synes det er vanskelig å gjøre det på en kalibrert måte.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Potet

Quote from: Roark on May 15, 2013, 23:20:10 PM
Jenter løper fra meg når jeg prøver å snakke til dem, hva gjør jeg med det?
Prøv deg på jenter som ikke kan løpe.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Selveste

Hvordan gå frem når det er dårlig liv på byen. Typ når du ikke har muligheten til så mange oppvarmingssett, rolig stemning man blir påvirket av, etc.

dagligvare

Å være edru vs. å drikke på byen.

Lisa

Kanskjer mer til en podcast på usminket, men "Hvordan få de "riktige" guttene til å gå bort til deg?"

Tingles

Så en episode av "Typisk deg" på TvNorge forleden, der tok han opp tiltrekning og mye av det han snakket om går igjen i sjekketeori.
Hadde vært interessant å høre dere diskutere å snakke om litt bakgrunnsfag.
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Sola

Gode (fag)bøker dere anbefaler mtp selvinnsikt, selvverd/selvtillitt, sosialpsykologi, kommunikasjon etc.

Selveste

En ting til: hvorfor går sjekkeresultatene så ekstremt i berg og dalbaner? Gjelder dette for alle? Og hva er i så fall grunnene til dette? Hvordan være konsistent god.

Smooth

Er det noen ting ALLE jenter synes er attraktivt? Altså, noen synes f.eks. blå øyne er fint og attraktivt, mens andre synes en fin mage er fint. Men er det noe som ALLE jenter liker?

tore

Quote from: Selveste on May 19, 2013, 22:40:55 PM
En ting til: hvorfor går sjekkeresultatene så ekstremt i berg og dalbaner? Gjelder dette for alle? Og hva er i så fall grunnene til dette? Hvordan være konsistent god.

Dette lurer jeg også på.

woop

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

dagligvare

HVor ville du begynt hvis du starta helt fra scratch og ville bli god med jenter?

La oss si at dere får besøk av et romvesen som ser ut som en normal gutt/mann, men som ikke vet noe som helst om sjekking og sosiale koder, hvordan ville dere lært opp han til å bli bra med jenter?