Traff ei jente i helga

Started by gausen, May 05, 2013, 22:18:47 PM

Previous topic - Next topic

gausen

Eg er litt lite flink med jenter så håper eg kan få nokon råd her kva eg skal gjere videre.
Var ute på lørdag, plutselig fekk eg melding av ei eg kjenner litt fra før om eg var ute, venninnene hennes ville ikkje ut så ho lurte på om eg kunne vær med ho.
Noko eg sa ja til, vi hadde det ganske koselig ute, dansa litt, prøvde å tenke litt på det som stod i sjekkeskolen det med intimitet, halde rundt henne, lett berøring, noko som ho tydeligvis ikkje hadde noe i mot.

Det eg lurer på er korleis eg skal gå frem videre? Ønske å bli bedre kjent med ho.

VB

Les e-boken om flørting på GV sine hjemmesider. Inviter dama med på et eller annet neste uke, ikke noe veldig seriøst. Ut for en pils en kveld slik hun spurte deg om er fint, så fortsett eskaleringa som du gjorde forrige gang. Men gå videre, få til kyss eller mer.

Prøv deg frem, mulig det går til helvete men i det minste har du lært noe til neste gang.

gausen

Oki, eneste det er et lite problem. Det er eg er reist på jobb nå og blir borte i 5 veker. Skal eg halde kontakten eller skal eg vente til eg kommer heim igjen?

Spatt

Hun er interessert når hun tar kontakt. Prøvd å bygd opp litt spenning mens du er ute i 5 uker, startet rolig og bygd det gradvis opp slik at hun er litt gira til du kom hjem igjen. Det ville jeg gjort i alle fall

gausen

Som nevnt tidligere så traff eg ei jente ute (som eg kjente litt fra før) der me hadde det ganske kjekt i hverandres selskap. Nå er problemet at eg jobber offshore og er vekke i 5 veker.
Det eg lurer på er kva kan eg gjere for at ho ikkje skal "gløyme" meg, mens eg er vekke desse vekene.

Me har nokon felles venner der, bestekameratmen min si søster er venninne med ho, er det lurt å involvere ho og kameraten min?

Hadde vore fint om nokon kunne kommet med nokon tips til korleis eg kan bygge opp spenningen mellom oss til eg kommer heim igjen.

gausen

Er det nokon som har nokon tips?

Knipetak

Tror ikke du trenger å gjøre så mye. Ta kontakt når det nærmer seg og inviter henne med på noe.