Quote from: seffiboi on May 29, 2013, 00:08:29 AM
Er det noen som helst måte jeg kan henge med henne uten at dette blir feil? Type henge, men kun som venner? I hennes øyne er det nok dog ingen tvil om mine intensjoner når jeg spurte om hu var singel og tok nummeret hennes.
Hvorfor skal du henge med henne i det hele tatt?
Du skriver "kun som venner" men da spiller det ingen rolle hvor pen hun er.
Så, enten vil du
-knulle henne
-få bekreftelse ved en suksessfull approach --> meetup / "å ha ei dritdigg venninne".
(which is fine, jeg dømmer ikke. Jeg bare snakker fra levra.)
Jeg respekterer at du approacher minst en dame pr dag for øvelsens skyld.
Men noe sier meg at du ikke er åpen med dama di om det.
Èn ting er om dama di ikke liker det og du føler du ikke burde (ovenfor henne).
Men her er det tydelig at du er hypp på hun andre. (Jeg kjenner følelsen, har også hatt dame mens jeg har vært into pick-up. Var heller ikke åpen om pick-up)
Om ikke forpliktelsen til dama di springer ut fra lyst, men heller en følelse av plikt og tjeneste, bør du vurdere forholdet på nytt.
Er du egentlig mer hypp på å sjekke damer og være singel?
(trenger ikke svare, bare tenke gjennom)
Når du møter en ny dame hver dag så vil du jo møte ganske mange kvalitetsdamer på sikt, med mindre du bevisst går for stygge, tykke, slemme vortesvin! Så hva er din løsning på det, i forhold til forholdet ditt?
Enten bør du avslutte forholdet så du kan gå inn 100%, ELLER være veldig klar på (ovenfor deg selv) at de du møter når du har dame ikke fører noensteds. Altså vær villig til å gi slipp på 9,5.
Jeg respekterer at du approacher minst en dame pr dag for øvelsens skyld. Men øver du for å holde sosial-muskelen gående, eller for å "jump ships" nå det kommer noen bedre? Teoretisk kan du jo øve sosial-muskelen på gamle menn i parken. Altså, de som mater ender, ikke de som masturberer bak buskene. Poenget mitt her er at du kan gjøre det å være sosial til den du er uten at det virker for sjekkete og at dama di skal frike ut og stikke din stakkars hals med en hagesaks.
Hvordan skal det bli når du henger ut med 9,5 uansett?
Du sier hun ikke hadde tvil angående dine intensjoner, og nå skal dere henge ut som "bare venner"?
Inkongruent med bildet du har skapt.
Selvsikker dude som ruller opp og tar nr, for å så ville henge ut som venner, og deretter sitte og deale med sin egen tvil foran henne (det skinner gjennom at du egentlig er hypp, men du nøler pga dama di)
Det er et par her på forumet med åpent forhold, og kjenner en annen som var åpen om at han gamet damer.
Vanskeligere å innføre "nye husregler" etter 1,5 år. Men ærlighet, om du skal være ålreit mot dama.
Ellers vet jeg at folk oppgjennom historien har hatt suksess med det gamle "skjule sidespranget for partneren"-trikset.
Valget er til syvende og sist ditt, bare tenk det igjennom på forhånd.