Ok, en halvtime etter forrige innlegg gikk hun berserk på facebook chatten. Jeg klarte ikke holde meg lengre, og svarte "ja?". Og hun ba meg ringe henne. Så jeg gjorde det.
Husker ikke samtalen, men hun forklarte at hun hadde sovnet når hun kom ut av dusjen. Jeg tror egentlig ikke 2 sekund på den historien, hun var jo opptatt med en telefonsamtale en time senere. Jeg tenker hun har sine grunner, men jeg gidder ikke spekulere lengre.
Uansett, hun hadde lyst til å sove hos meg, umiddelbart. Så jeg hentet henne, og vi hadde en god tone hele veien hjem til meg. Jeg måtte legge meg (må fortsatt men vil skrive dette først) fordi jeg skal tidlig på jobb. Vi gikk straks til senga, og min tidligere erfaring sa "IKKE NØL". Jeg kastet meg over henne og var igang på et par minutter, hun virket fornøyd
Nå lurer du sikkert på hva som skjedde siden jeg skriver dette på denne tiden?
Hun begynte å få noen meldinger, gidder ikke legge meg opp i det. Etter en liten stund beklager hun seg og sa hun hadde lovt å være hos ei venninne. Jeg gjør meg nølende en liten stund, men sier til slutt det er greit.
Men hun lovte å sove hos meg imorgen, så får jeg vel se om det faktisk skjer.
Jeg lærte likevel fra det mentale skrekk scenariet om at hun bare søkte bekreftelse, og at hun ignorerer meg for å spille kostbar. Jeg gidder ikke spekulere i hva som skjedde, jeg setter en strek og lever i øyeblikket.
Jeg føler meg også enda mer komfortabel, og jeg føler fortsatt ikke jeg må ha henne koste hva det koste vil.
Ting er ikke alltid som de ser ut til!
Ser ikke ut til at denne tråden dør ennå.