Hei!
Jeg er i en situasjon som gir litt hodebry, setter pris på å få høre hva slags tanker dere gjør dere....
Hooker opp med en mann jeg har kjent en stund, i påsken 2013- på by`n
Vi har fantastisk sex og forstetter å treffes- for å ha sex... Jeg var veldig klar på at det var kun dette jeg ville... han var litt der at det er i allefall viktig å leke først, også får man se hva som skjer. Jeg får etterhvert beskjed om at han aldri kunne vært i et forhold med meg( der og da så var det greit)
Vi blir raskt eksklusive- noe han ymtet frempå. Også går jeg på en smell og faller for han. Tror ikke han fikk det med seg engang jeg?!
Jeg blir i allefall alltfor ivrig, han avslutter- han syns det ble for mye.
Det går en uke, så tar i opp kontakten igjen og selvsagt havner vi tilbake der vi var. Jeg har tatt hintet og trekker meg selvsagt noe tilbake. Dette funker fint- vi er fremdeles eksklusive. Trenden har vært sex og samvær i 3-9 timer også drar den ene eller den andre.
Han sliter en del med en sykdom som gjør at han sover svært dårlig om natta, mye opp.
Det går litt tid også får jeg beskjed om at han har truffet en som han har blitt sjarmert av og avslutter derfor med meg
Han var egentlig ute etter et forhold og det var jo ikke jeg som han sa... Jeg holder maska og sier ikke noe om hvor lei meg jeg faktisk er.
Han gir litt forskjellige signaler, har en venninne som postet på veggen min på fb- **** er best, ingen protest. Hun ville bare muntre meg opp og den går han inn og liker
??.....
Det går 5 uker uten noe kontakt- også tar vi opp den igjen, da holder han på med hun andre, så vi sender kun meldinger på fb. Jeg må etterhvert fortelle han at jeg tenker mye på han og liker han godt nok til å ønske å bli bedre kjent med han. Han sier han også tenker på meg. Samtidig sier han noe om at han vet at det som trigger han med meg er sex`n.
Men at han er der vi var, kan ha sex, ha det hyggelig osv...
Han følte han ikke kom noe videre med hun andre.
Vi blir enige om at jeg skal komme opp en tur. Så jeg reiser opp og med alt det begjæret som er mellom oss- så går jo det som det må.
Vi prater litt etterpå, jeg sier det som jeg skrev til han- at jeg øsnker å bli bedre kjent med han. Tenker at når jeg går, så er vi vel egentlig ferdige.
Dette var i slutten av juli og vi holder fremdelse på...
Vi har sex, prater en stund også har vi sex- det er trenden.
Samtalene har utviklet seg til å bli litt dypere. Han er mer kosete og spør spm som dreier seg om barna osv- Altså mer engasjert.
Følelsen etter vi har vært sammen er bra- da tenker jeg at vi går rette veien. Problemet er det som har blitt sagt og hva han viser når vi er sammen- JEG SKJØNNER IKKE EN DRITT!!!!!
Hva tenker dere?
Skal jeg gi det litt tid og se hva som skjer?
(dette ble langt....)