Forslag til dates

Started by Lisa, July 02, 2013, 11:33:33 AM

Previous topic - Next topic

Lisa

Jeg har snakket med en på sukker og blitt invitert på squash-date. Jeg svarte at jeg ikke var sporty nok til å ta det som første date, men at jeg gjerne var med på det ved en senere anledning. Fikk selvfølgelig spørsmål om hva skal vi gjøre på første daten.

Hjernen min er fullstendig blokkert og jeg vil gjerne foreslå noe som ikke er knyttet til å sitte rundt ett bord og bare prate, men heller ikke noe som krever for mye fysisk anstrengelser. Noen forslag?

VB

Ta en spasertur i parken og spis en is.

lamasen

Drikk vin og ligg med hverandre :)

Knipetak

Spill biljard eller shuffleboard.

babyface

Greeneyed

Kanskje det skjer noe i byen du bor i, impro-teater, stand-up, noe sånt ..? Vet det er å sitte stille, men man kan få en fin blanding mellom å prate og å følge med på noe annet :)

Tur har jo blitt nevnt ... Ellers kan dere gå på museum, dra på fisketur (eventuelt fiske krabber!), plukke jordbær, gå på tivoli, dra i sånn klatrepark (som f.eks. denne: http://www.aktivitetspark.no/ det ser sykt gøy ut, men koster jo litt :-\), gå på skøyter hvis dere har en kald ishall i nærheten ... Kommer ikke på mer nå, men merker jeg synes det er litt kjipt å bare ha vært på en kaffedate selv i dag! Det finnes jo egentlig så mye artige ting man kan gjøre! :D

Lisa

Tusen takk for tips alle sammen! Her var det mye jeg kan gjøre. Desverre kokte daten bort i ferie til oss begge, så vi får se hva som skjer når begge er kommet hjem.