Har datet en del på Sukker og sitter med en følelse av at jeg av og til snakker med gutter eller at iallefall noe ikke stemmer..
Minst fire ganger har jenta nektet å gi ut nr sitt, etter at vi har avtalt sted og tid. Jeg har gjerne skrevet noe a la "Nr mitt er xxxxx, send meg gjerne nr ditt slik at jeg kan si ifra hvis noe skjer på veien". I ett tilfelle har dama lagt igjen beskjed på Sukker at hun ikke fant meg og dro hjem (hun hadde da nr mitt, event. kunne hun skrevet "Hvor er du" på Sukker), en annen gang dukket hun bare ikke opp, hørte ikke noe etterpå. Det var noen som fniste i bakgrunnen der og fikk litt følelse av å bli lurt, men jeg vet jo ikke sikkert.. Det er stort sett jenter på 23-24 og opp mot 30, så jeg tviler på at det er nerver som spiller inn.
To andre ganger har jenta lurt på hvorfor jeg vil ha nr dems.. Da har jeg prøvd å forklare at mobilen min ikke har Sukker/nettleser og det er kjekt å kunne si ifra hvis det skjer noe på veien. Senest i dag fikk jeg som svar "Hvorfor vil du ha nr mitt? Det er jo bare ett uforpliktende møte.. ". Og når jeg forklarte kort hvorfor, så leste hun ikke engang meldingen (står som ulest) og hun har ikke sendt melding eller gjort noe etter det. Ei anna har svart "da får det heller være".
Hvis jeg bodde rett ved, så hadde det vært lite problem å bruke 5 minutt på noe som flaker og risikere det. Men når jeg bruker mer enn en halvtime bort med bane og en halvtime tilbake, + venting og styr, så er det ikke like gøy. Nå har jeg såpass overflod på Sukkerdating at det ikke er et stort problem å droppe noen dater og har aldri opplevd flake etter at hun har gitt nr (ulistet eller ikke), men det er litt irriterende å snu helt om på kveldens program. Må sies at i siste tilfellet nå er det hun som markerte meg som interessant og startet det hele. I ettertid ser jeg at hun også har noen rare setninger (byttet om rekkefølgen på to ord), samt noen stavefeil. Både i melding og profilen sin. Det er samlet litt mistenksomt. Erfaringen min er at jenter er flinkere skriftlig og litt mer nøye på sånt.
Andre som har opplevd lignende eller har forslag til gode formuleringer slik at jenta ikke blir irritert over at jeg helst vil ha nr hennes? Jeg kan ikke skjønne et et oppegående menneske ville ha problem med det, men det kan jo være at det er noe jeg ikke ser oppi det hele..