Yo !
First off, dette er kun en liten observasjon av det mye større temaet wingmanship.
Jeg er ingen autoritet på winging, langt i fra faktisk, de fleste kompisene mine har svakere game så jeg har pleid å bryte vekk fra gruppa for å chatte opp chicks alene, og har ikke hengt så mye med PU-folk de siste årene bortsett fra litt i det siste. Nevertheless:
I sett med en kompis/ wingman (4+ sett. Du + wing + 2 eller flere jenter):
Det jeg har observert på meg selv og andre, er at gutter ofte retter så å si 100 % oppmerksomhet mot jentene de akkurat har approachet. Så her står to liksom gode kompiser ved siden av hverandre og nærmest ignorerer hverandre, mens de spytter rapid-fire game mot jentene.
All verdi tillegges jentene.
Selvom du har snappy og vittige comebacks og er morsom og "hold court", er det veldig underlig at du kun retter det mot jentene, og etter en liten stund kan det føre til et akutt dansebehov.. Det virker litt "predatorial" å kun gå mot jentene, og spes om man er litt nervøs (noe man blir når man ønsker en reaksjon fra jentene) kan det frike ut jentene litt. (Value-seeking! Og for mye press)
Når du kommer på en funny joke eller whatever, inkludér kompisen din da for fææn!
Bytt mellom å rette oppmerksomheten / jokes o.l. mot wing (og i forlengelse: hele gruppa), og "target"!
(Noe som ikke er direkte relatert men som jeg ser med gode kompiser og gode wing`er er å tørre å være fysisk med hverandre, holde rundt nakken til hverandre o.l. OBS IKKE gjør det for å dominere kompisen din! Se heller for deg en funny gangster-rap-posering der du holder rundt nakken hans og peker på ham! ...Funker kanskje bedre for meg som er litt yo.. men det er ment som en visuell spøk om dere skjønner. Anyway, det er kun ett eksempel, back to topic.. )
Du (dere) skaper en morsom boble (to kule kompiser som underholder seg selv og hverandre) som jentene vil "inn i" og ta del i, pluss at det fjerner mye av presset fra jentene. De kan være i sett uten at de føler at dere ønsker for mye fra dem, fordi dere er selv-drevne når det kommer til state. Dere leecher ikke state fra jentenes reaksjoner.
I forlengelse av self amusement ("pump" egen state), bør du også pumpe kompisen din sin state, eller rettere sagt, dere pumper hverandres state.
Det er veldig lett å glemme dette! Neste gang du tar deg selv i å gjøre det, minn deg selv på å inkludere kompisen din mer.
Enjoy!
FatBwoiii
Kom gjerne med tanker, innspill og erfaringer som kan bidra til en mer komplett post!