I dag på busstoppet på vei hjem fra skolen hilste jeg på ei kjempesøt jente som jeg prata litt med. Når jeg først kom til busstoppet gikk jeg bort på en benk til en kamerat som sto der. På samme benken satt det ei søt jente rett ovenfor oss som smilte til meg flere ganger og som lo og smilte når jeg sa noe morsomt til kameraten min. Når kameraten min tok sin buss hjem så tenkte jeg at jeg måtte prate med denne jenta.
Bussen var en halv time forsinket så jeg spurte hvem buss hun skulle ta og om hun viste noe om den bussen. Hun skulle ta samme buss. Jeg spurte hvilken linje hun gikk på og satt meg ned ved siden av henne og rakk ut hånda og sa navnet mitt. Hun sa navnet sitt og vi pratet litt om henne og meg. Så ble det litt stille. Litt etterpå spurte hun om en ting til og vi prata bittelitt. Så ble det stille og vi prata ikke mer. Følte ikke at det blei noe kleint ellernoe når det var stille, jeg gikk bare litt rundt og "ventet" på busstoppet. Når bussen våres kom så gikk vi begge innpå bussen. Jeg kunne satt meg bak henne og prøvd å fått til noe mer, men det tenkte jeg ikke på før nå senere og jeg gikk uansett på først og satt meg ned. Når hun gikk smilte hun til meg og sa hadet i det hun gikk ut av bussen.
Vet ikke om hun er noe potensiell kjæreste, men det hadde vært artig å finne ut av. Hva foreslår dere jeg gjør videre? Ser nok henne på busstoppet i morgen hvis jeg tar bussen i stedet for å kjøre. Vet bare fornavnet, og tør faen ikke gjøre noe hvis jeg ser henne på skolen og hun er med noen venninner. Veldig liten kjangse for at jeg ser henne på skolen også.
Håper noen skjønte noe, suger på å forklare...
Jeg går VG2 og hun VG1 hvis noen lurer.
Hadde vært kjempefint om jeg kunne fått et svar før i morgen!