Hei.
Er helt ny her, men skal prøve å gi deg et svar utfra erfaring.
Tar noen forutsetninger, du vet selv hva som stemmer.
For meg er det tydelig at du ikke er ferdig med henne, hadde du vært det hadde du ikke brydd deg om hva hun drev med eller hva hun lurte på eller skrevet her.
Still deg selv noen spørsmål:
- vil du virkelig ha henne tilbake? Hun har såret deg, vil du ta sjansen på at det skjer igjen? Er det stoltheten din som savner henne, eller er hun virkelig noe spesielt? Vær ærlig.
- hva vil hun? Hun har datet en annen, med han ute av bildet er hun plutselig nysgjerrig på deg og ditt liv.
Noen facts:
- du skylder henne ingenting slik jeg ser det
- det finnes en drøss damer som er bedre og gjør deg lykkeligere enn henne
- å vite hva hun vil er umulig. Jeg tipper at når oppmerksomheten fra flørten er borte er din oppmerksomhet bedre enn ingenting. Om hun søker din bekreftelse for å øke selvtilliten eller er virkelig interessert, vet ikke...
- å bruke tid på henne og hva hun tenker er bare å utsette din egen sorgprosess.
Mine råd:
- gjør ting som er bra for deg og gjør deg lykkelig. Heng med venner, date, tren, ta opp en hobby du ikke har prioritert på en stund osv.
- ikke bruk tid på å tenke på hva hun gjør, tenker eller bruker tida si på.
- hun har dårlige sider, vær rasjonell og få henne ned fra den mentale tronen du har satt henne på.
- du er sjefen i ditt liv. Bruk tid på mennesker som vil deg godt.
- hvilket råd ville du gitt din beste venn hvis han var i ditt sted?
Hvis du etter en stund fortsatt virkelig ønsker henne tilbake, la henne kjempe. Ikke logre med halen, det er du som er premien her. Vær hyggelig, morsom og sterk når du treffer henne. Vær trygg og sikker og si henne imot der det er på sin plass. Ikke vær tilgjengelig på samme måte som før, du trenger ikke det og hun fortjener ikke det. Du har et godt liv uten henne.
Lykke til!
Ta kontroll på følelsene dine slik at de ikke kontrollerer deg.
Ble rotete dette, håper det gav deg noe.