Heidu,
Får man alltid svar = Nope, ingen garanti for det. Noen gidder ikke, noen er ikke interessert, noen er opptatt, noen er sløve, noen holder på med andre, noen var bare innom for å sjekke raskt.
Hvor fort får man svar: Hvor fort får man svar på en SMS? Det avhenger av når den andre eventuelt tar seg tiden til å svare. Noen ganger veldig raskt, andre ganger kan det ta dager/uker og tilogmed måneder. Om du tenker
sukker.no er ihvertfall fordelen at du normalt kan se om den andre personen har lest meldingen, deretter vil du ofte se at vedkommende går inn på din profil. Får du ingen svar da er det bare å gå videre.
Fb/instagram: Jeg pleier å gå for å møte vedkommende, ikke chatte i en evighet men det kan være et alternativ om jeg vil ha flere bilder. Du får selv føle hva som er rett for deg.
Meldingen: Ganske kort og konsist. Nevner noe på profilen eller bare "Hei, hvordan går det?
" - Om du får svar avhenger av bildene dine + profilen, neppe hva du skriver
Ute etter noe fast: Er vel ganske få som åpenlyst skriver at de er ute etter noe fast, virker litt try-hard i min verden da jeg kan ha noe fast med rette jenta men på ingen måte ønsker å kommunisere at jeg er på jakt etter et forhold med hvem som helst.
Hva avgjør om jeg svarer:
Som menn flest er jeg ganske visuell av meg, så 95% av inntrykket er bildene. Finner jeg jenta fysisk attraktiv? Hvis ikke er det uansett ikke av interesse. Dersom jeg finner hun attraktiv leser jeg gjerne profilteksten for å få litt inntrykk av hun og se om hun virker som min type.
Tror det gav svar på det viktigste :-) Fyr løs om du har flere!