Hei!
Jeg har fått coaching fra Gode Vibber i to perioder. En periode med Andreas rett etter bootcamp når jeg var helt fersk og en periode med Lars etter ca ett års tid. Min erfaring er at jeg fikk en skikkelig boost i utviklingen og fikk ordnet opp i noen stickingpoints. Folk er forskjellige og man har forskjellige behov og ønsker i forhold til sjekking, fordelen med coaching er at man får skreddersydd et opplegg som passer deg best mulig.
Kan komme med et eksempel fra min egen coaching: Den største utfordringen for meg har vært at jeg ikke har følt meg bra nok i forhold til de jentene jeg har lyst på, og det har kommet fram i interaksjoner med jenter uavhengig av hva jeg har sagt eller kroppsspråket mitt. Fikk øvelser å jobbe med fra gang til gang og jeg merket forbedring fra uke 1. Er veldig verdifullt å få hjelp av noen med lang erfaring på området, som skjønner akkurat hva utfordringen er og hva man bør gjøre for å fikse det.
En annen genial ting er at det hjelper for å pushe grensene helt sykt. Når man får oppgaver å jobbe med fra uke til uke og faktisk betaler noen for å hjelpe deg, er det ikke særlig aktuelt og ikke gjennomføre det de sier du bør gjøre
Nå vet jeg ikke hva du ønsker å få ut av coaching, men mitt tips er å ta en konsultasjonstime først og se om dette er noe du tror du vil ha nytte av.