Takk for masse gode innlegg, alltid nyttig å få råd fra andre som ikke kjenner meg. Det er da mye som skjedde med han her karen, vi får kalle han Mr. X, nå i helga.
Jeg hørte ikke noe fra han fram til han var på vei til byen jeg bor i på fredag. Han begynte med å sende snaps til meg. Jeg svarte, men tok aldri iniativ til å starte. På lørdagen begynte jeg å få meldinger om hvor jeg pleier å gå ut, så jeg sa det til han og han ville at jeg skulle sende han melding når jeg skulle ut. Jeg svarte ikke, men vi endte opp på samme utested til slutt.
Han kom bort for å hilse, sa jeg så flott ut og vi pratet litt før han sa han skulle gå sette seg med vennene, så da tenkte jeg jaja drit i da, gidder ikke mer (jeg hadde truffet noen andre på baren før jeg kom til nattklubben). Etter litt kom han bort igjen med kompisen han bodde hos og vi hilset. Jeg og kompisen til Mr X snakket litt og til slutt sa kompisen da at jeg burde drite i Mr X og at jeg ikke burde bruke tiden min på han, og at det er dumt men at han ikke kunne fortelle Mr X hva han skulle gjøre. Så da gjore jeg det. Han jeg hadde truffet før den kvelden kom på samme nattklubb og vi endte opp med å kysse.
Da jeg sjekket mobilen hadde jeg fått to meldinger fra Mr X, en som spurte om jeg fortsatt var der og en som sa:
"godt jobbet frøken. klining på utested? ikke vær hun da
"
Jeg: "Hvorfor bryr du deg? Kompisen din sa at jeg burde drite i deg"
Mr X: "Vet ikke jeg. Tror ikke ha sa det. Nasch eller stikker du hjem med han kisen?"
Jeg: "Jo han sa det til meg, etter du gikk fra oss"
Mr X: "Ok. Ikke treffes nå da?"
Jeg: "Han sa rett og slett at jeg ikke burde sløse tiden min på deg fordi du ikke brydde deg"
Mr X: "Hehe. Kan jeg ikke tenke meg. Han er så full akkurat nå at han sliter med å snake. Menmen. Dersom du tror det, så dropper vi jo noe mer
Men synes du er veldig stilig"
Jeg: "Men hvorfor viser du det ikke da?"
Mr X: "Hmm. Muligens pga tungen din var halvveis ned i halsen på en annen kis"
Jeg: "Jeg gidder ikke springe etter deg. Jeg har ikke hørt fra deg på to uker, også vil du bare treffes etter vi har drukket. Det me han kisen skjedde etter kompisen min sa det han sa"
Mr X: "Oki. Sendte melding før jeg reiste ned, men dersom du ikke vil treffes så er det jo null stress. Kjipt, men godtar det. Sov godt kjære"
Jeg: "Skal jeg være helt ærlig så synes jeg at du var kjekk og jeg var veldig interessert i å bli kjent med deg men når jeg ikke hører fra deg på to uker så tror jeg ikke at du er så veldig interessert. Skjønner du?"
Mr X: "Skjønner. Kjipt, men ok. Liker deg godt. Sov godt da
"
Jeg: "Vis det til meg da. Det er alt jeg ber om. Synes ikke det er for mye."
Mr. X: "Hehe. Skal vise det de neste ukene. Reiser hjem i morgen da"
Jeg: Vi kan møtes før du drar hvis du vil. Edru"
Mr X: "Gjerne. Gi en lyd i morgen da"
Så sendte jeg en melding da jeg våknet, begynte meldingen med bare noe tull også spurte når og hvor han ville treffes. Han leste det men svarte ikke. Men det var tidlig på morgenen så en del timer senere sendte jeg en til og skrev "Eller...?" Etter en time leste han den også, men fikk ikke svar. Og nå har han sikkert reist hjem.
Så det er jo til og med for naive lille meg trygt å si at han ikke er interessert. Men kan dere hjelpe meg med å forstå hvorfor i alle dager han sier ting som "jeg liker deg godt" og "Jeg skal vise det de neste ukene" og at han vil treffes dagen etter osv i meldingene? Skjønner jo ingenting.
Føler gutten trenger å få et smekk i trynet og bli fortalt at han burde skjerpe seg, han er tross alt en 28 år gammel mann. Du ville trodd de var mer voksen?