Game over

Started by Love, April 21, 2014, 16:07:18 PM

Previous topic - Next topic

Love

Må bare si til de som mener det går an å ta steget over i fast forhold etter å ha brukt dette gamet for æ sjekke opp damer at det virker tilnærmet umulig.
Det er vanskelig å komme forbi løgner og det at man har såret andre parallelt.

Jenter takler dårlig når du ikke husker det du selv har sagt gjort (dater flere), ikke har en plan med livet (litt derfor man player i utgangspunktet?), speiler (man oppdager at man dater en som bare sier det du vil høre), ikke kan ta kontakt før du gjør det....osv

Her lukkes døra:)

ClawLife

Bullshit.

Game er et utdatert konsept. Mannen selv skal stå i sentrum, gamet skal være en av mange verdsatte verdier i livet. Å ha en plan med livet er fundamentalt for skikkelig godt game, likeså er god forholdskommunikasjon.

Det du beskriver er en som gamer for å kunne sjekke opp en dame innen en kveld, men har ingen formening med hva man gjør i ettertid og generelt i livet. Det er intet god game her i gården, kanskje i 2003.

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Anders GV

Quote from: Love on April 21, 2014, 16:07:18 PM
Må bare si til de som mener det går an å ta steget over i fast forhold etter å ha brukt dette gamet for æ sjekke opp damer at det virker tilnærmet umulig.
Det er vanskelig å komme forbi løgner og det at man har såret andre parallelt.

Jenter takler dårlig når du ikke husker det du selv har sagt gjort (dater flere), ikke har en plan med livet (litt derfor man player i utgangspunktet?), speiler (man oppdager at man dater en som bare sier det du vil høre), ikke kan ta kontakt før du gjør det....osv

Her lukkes døra:)
Trist å høre at du har blitt såret.
Selv om din post antageligvis er rettet mot karer som bruker boken The Game som en sjekkebibel, noe som er det absolutte mindretall her på forumet, må jeg uansett si meg uenig i dine påstander.

Han løy flere ganger til deg.
Dette er ikke noe han har lært av sjekketeori. Selv om noen teorier nevner å overdrevent tulle(skal ikke være mulig å missforstå), handler det aller meste om å være 100% ærlig.

Sa bare det han trodde du ønsket å høre.
Han er redd for å miste deg. Redd for at det han ønsker ikke er det du ønsker. Dette er sånn han er som person,
ikke noe han har lært(dette motstrider all teori innen sjekking).

Tar aldri kontakt før du gjør det.
Er et tegn på at han ikke er så keen. Ikke teori.

Love

Takk for innspill. Det er nok slik at enkelte er veldig selvopptatte (eller i en slik fase) og vil egentlig bare ha tilførsel av sexpartnere. Dvs de kan gi skinn av at de kan tenke seg forhold bare for å ikke miste deg, selv om de da er uærlige med sine intensjoner.
I sånne tilfeller er det mulig å gå 5 på, særlig om de har lært seg en del manipulasjons teknikker.
Hobby NLP, hyponose, osv.
Målet er tydeligvis at man skal bli følelsesmessig avhengig slik at man blir værende på tross av massiv usikkerhet.
Man lærer så lenge man lever:D

bareAre

Det du beskriver virker mer som noen som nettopp ikke har "game". Iallefall var jeg mer tilbøyelig før (før jeg oppdaget at det gikk an å sjekke og ikke bare gå for de som "datt" over meg) til å gi inntrykk at jeg var åpen for noe mer bare for å få meg noe. Hvis man føler overflod og er flink til å sjekke, så trenger man ikke ty til løgner (hvis det er kun en ting man vil).

Hypnose er ikke mulig med mindre den andre personen vil det, NLP er heller ikke noe magisk som vil snu deg rundt og gjøre ting du ikke vil. NLP kan imidlertid brukes for å bedre kommunikasjonen hvis man bruker det rett. Du har møtt en person som har vært usikker på hva han ville, som sikkert likte deg, men som fant ut at forhold med deg ikke var noe for han akkurat nå.

Men heldigvis har du jo lært litt da, flere av tingene du nevner kan du jo finne ut av på allerede første date, slik som planer i livet :) Det er forresten ikke bare noe guttefenomen å date flere samtidig, har opplevd flere ganger at jenta plutselig har snakket om broren min (som jeg ikke har...) eller andre ting hun husker fra noen andre.

Love

Quote from: bareAre on April 26, 2014, 19:16:58 PM
Det er forresten ikke bare noe guttefenomen å date flere samtidig, har opplevd flere ganger at jenta plutselig har snakket om broren min (som jeg ikke har...) eller andre ting hun husker fra noen andre.

Haha, nettopp...ikke så gøy når de tror de har fortalt deg noe f.eks, og så viser det seg at det har de ikke nei... (var visst en annen), særlig når man har innledet noe fysisk:D
Men tror nok han her har lest en del sjekking (på nett) og tester mye, han ble satt ut når jeg ikke "fulgte oppskriften".... og egentlig er jeg ikke så lei meg for jeg har merket at noe ikke har vært helt på stell fra starten...men tenkte jeg kunne trenge litt erfaring etter å ha kommet ut av et langt fast forhold...Men vet ikke om jeg er blitt noe klokere akkurat:D