Nei det er så klart ikke umulig men slik jeg ville tenkt i en slik situasjon (har selv vært i avstands forhold før jeg kom borti GV).
Er at det er at det er veldig mye tilfeldigheter inni bildet for at det skal gå, og hvis han er en bra fyr så er det sikkert flere Jenter som er interessert også som bor mye nærmere.
Men uansett, hvorfor vil du egentlig vente så lenge på noen som bor et helt annet sted i landet? Er det ikke bedre for deg om du fortsetter å treffe andre menn der du bor? Jeg skal love deg at det er bra fyrer overalt, det er ikke noe det er mangel på her i landet så jeg ser liksom ikke grunnen til at en jente skal vente i flere år på en av dem.
Da får du også muligheten til å få litt erfaring med dating settingen og hvis dere begge er single når han kommer tilbake så har du et mye bedre utgangspunkt også
Det er iallefall mitt tips, Kom deg ut og treff flere menn.. det gjør kanskje vondt å "gi slipp" på han akkurat nå, men jeg tror det er enda vondere å vente i 2-3 år til han kommer tilbake å finne ut at det ikke fungerer likevel.