Jeg pleier også å gå ut av rommet når jeg snakker i telefon, og har alltid gjort det, så ikke nødvendigvis noe galt i det. Endringer i oppførsel er derimot mer urovekkende, og hvis han ikke gjorde det før, er det grunn til mistanke. Husk at det kan også hende at han skjuler noe annet enn en annen jente, f.eks. familiemessige forhold han ønsker du ikke skal vite noe om (enda i alle fall). Å være treig på å svare er noe alle kan være, og mange kan begynne å skrive, for så å glemme å sende. Det har skjedd med meg mange ganger helt ufrivillig - og det har vært med mennesker jeg ønsker å ha en samtale med.
Mange røde flagg på en gang skjønner jeg at du reagerer på. Vet ikke hva det med reisen går ut på, men det er merkelig å lyve om. Det virker i alle fall som at han skjuler noe, og når han reagerer på at du tar opp om det var en annen jente, skjønner jeg at du lar han være. Hvis det hadde vært noen vanskeligheter eller noe annet han heller prøvde å skjule, ville han nok ikke blitt så defensivt da du spurte om det kunne være noen andre i bildet.