ons, han vil mer....

Started by hyside, September 14, 2014, 16:32:50 PM

Previous topic - Next topic

hyside

....Men jeg vil absolutt ikke!!
Hadde med meg en fyr hjem på ons i natt, etter at han har fortalt meg at han har likt meg i flere mnd, men ikke funnet det rette tidspunktet til å fortelle meg det. så på festen i går hoppet han i det, og øste ut av seg sine følelser. Vi er jo begge fulle seff, jeg blir supersmigret og tar han med hjem. Han var dritbra i senga, så vel verdt det slik sett. Problemet er at jeg må såre han, etter å ha gitt inntrykk av at jeg er interessert. What to do??!
I dag har han vært på samme fritidsaktivitet som meg, og prøvde stadigvekk å komme på tomannshånd for et kjapt kyss og en klem. Jeg ble helt rå på å unngå tomannshånd i dag, jeg vil ikke! Han spurte om han kunn få tlf.nr. mitt og ringe meg i kveld. Ok, han fikk det. Tenker som så at da kan jeg fortelle han på tlf at jeg dessverre ikke er interessert, selv om jeg kanskje ga inntrykk av det... Han er ikke typen til ons, så for han er dette seriøse greier. Føler meg som en drittsekk, og dette stresser meg skikkelig.
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, vet jo hva jeg må gjøre men..... Ikke gøy!

Koraboros

Du er ikke en drittsekk. Bare si det som det er at du var full og han var bra i senga, men at det bare var en engangshendelse. Han blir såret så klart, men det kan du ikke unngå. Du kan bare minimere skaden.

Frk sky

Av ren nysgjerrighet, og uten noen konstruktive tilbakemeldinger i forhold til problemstillingen din i det hele tatt, kan jeg bare spørre hvorfor du absolutt ikke er interessert i denne mannen?  :)

hyside

Quote from: Frk sky on September 15, 2014, 01:19:19 AM
Av ren nysgjerrighet, og uten noen konstruktive tilbakemeldinger i forhold til problemstillingen din i det hele tatt, kan jeg bare spørre hvorfor du absolutt ikke er interessert i denne mannen?  :)

Han bor utenlands, reiser om to uker (kommer tilbake neste sommer), og det er snakk om visse kulturforskjeller som jeg ikke kan forhold meg til, akkurat nå iallefall. Nettopp pga. annen kultur kan han nok også oppleves litt mer frempå og at jeg har sagt "ja" ved å ta han med hjem :P Noe som gjør det litt vanskelig å avvise.....Absolutt kjekk og snill kar, men de rettene vibbene ligger ikke der for min del. Jeg er også alenemor, så det er viktig for meg at jeg føler litt ekstra tiltrekning før jeg involverer meg i mann, ikke bare rote rundt og teste mange forskjellige ;) Jeg tar heller ikke ons med meg hjem i hytt og pine, her var det alkohol og mange fine ord som gjorde utslag, haha :P

Frk sky

Alkohol servert med fine ord kan være en farlig blanding ;) hehe! Men gi ham en forklaring på situasjonen din. Ja, det kan godt være som du sier at kulturforskjeller vil gjøre det vanskligere for han å forstå, men sånn sett tenker jeg at det er litt heldig at han bor i utlandet og reiser om to uker da! Da kan det hele liksom koke bort litt av seg selv om han ikke forstod/godtok helt hvorfor du ikke ville noe mer. Og han på den andre siden burde jo vise forståelse for at du ikke vil involvere deg med en som ikke bor i samme land som deg, hvertfall når du også har et barn og tenke på!

hyside

Jeg var så feig at jeg rett og slett sendte han en sms her i stad! siden jeg egentlig ikke kjenner han, så føler jeg ikke at jeg har plikt til å møte han face to face eller ringe for å "slå opp". Vet han har prøvd å ringe meg i hele går, men mobilen min var av pga.ladeproblemer. Godt var det egentlig;)
Men forklarte at jeg ikke var interessert i å involvere meg for øyeblikket, men takk for en gøyal ons.
Han tok det greit, og takket for beskjed, og måtte bare si ifra om jeg "var nøden", så skulle han stille opp! ::)
Tror det er best å styre unna han inntil han drar herfra gitt.
Men da var den saken biff, og ingenting å bekymre seg over ;D

Potet

Hyggelig å høre det gikk greit. Virker som han tok det veldig fint (dog vanskelig å tolke over sms, kan hende han prøvde å unngå tap av ansikt ved å keep it cool), og det viser i så fall hvor at man fort kan overvurdere hvor mye følelser en person faktisk har for deg. Mange har forskjellige tilnærminger til hvordan man sier at man liker en person. Det noen mener som et kompliment og hint om at jeg kunne tenkt seg å ha sex med personen, kan andre tolke som at de tror du ønsker forhold og har masse følelser for personen. Særlig det med kulturforskjeller kan gjøre tolkninger vanskelige.

Ikke helt relevant for dette tilfellet, men kan likevel være greit å nevne for andre på forumet: Husker det var en tilsynelatende litt forsiktig jente som tok mye initiativ og virket veldig interessert i meg over en lengre periode. Jeg likte henne ganske godt (og kunne gjerne tenkt meg å ha sex med henne), men ønsket overhode ikke å være i forhold med henne. Siden hun var veldig snill og jeg ikke ville gi feil signaler som kunne få henne til å tro at jeg ønsket forhold (ønsket ikke såre henne i tilfelle hun ønsket forhold og ikke jeg), var jeg litt mer forsiktig i min tilnærming, noe som hun tydeligvis tolket som avvisning. Det endte etter hvert med at hun hooket opp med en annen foran meg, og at de i en periode var pulevenner helt uforpliktende. Husker jeg møtte henne på en fest dagen etter hun hooket opp med han andre, og da unnskyldte hun seg om at hun hadde vært så full og ikke husket noe. Greit nok, vi hadde ikke akkurat hatt sex eller holdt på, men det var liten tvil om at vi var veldig nære (jeg fikk ikke ut fingeren, lesson learned heldigvis). Det ble aldri noe mer mellom oss, og jeg ble ganske knust av det (tok litt tid før jeg kom over det, for det var ikke første gangen en jente har glippet pga jeg ikke har fått ut fingeren), og viste seg dermed at hun tydeligvis ikke var ute etter forhold likevel. Altså er det langt ifra alltid man vet hvordan andre tenker og føler, i alle fall hvis de ikke eksplisitt har pøset ut om følelsene sin for deg.

Altså: Skinnet kan bidra. Og ikke minst, gjør et framstøt før det er for seint, enten det er å prøve seg på den andre personen, eller hvis dere allerede har hatt sex, si eventuelt ifra om du ikke er interessert i forhold før den andre utvikler mye følelser.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!