Hei du!
Jeg er ny på dette forumet og vet ikke så mye om hvor lenge dere har holdt sammen, men gjør et forsøk på å gi et svar allikevel
Jeg datet en fyr jeg hadde møtt på en nettdatingside i ca 3 mnd. Jeg var veldig påpasselig med mobilen min den første tiden, nesten litt skrullete.
Grunnen var at jeg ikke kjente han, og hadde ikke noe særlig behov for at han så meldinger fra noen av de nysgjerrige vennene mine som lurte på om datingen gikk bra og den slags. I tillegg fikk jeg meldinger fra gutter jeg hadde skrevet litt med før jeg traff han, og dette måtte jo avsluttes. Når vi ble litt bedre kjent, slappet jeg mer og mer av når det gjaldt å passe på mobilen, og den siste tiden vi "var sammen" slang jeg den fra meg hvor som helst. Jeg hadde IKKE andre gutter i løpet av den tiden vi datet.
Det trenger ikke være noe mer mystisk enn det, jenter inkludert meg selv har jo en liten tendens til å lage "luftslott" av ingenting
Men hvis du ikke klarer og slutte med grublingen, så ville jeg spurt, ikke noe godt å gå rundt å være usikker
Ups, jeg så den andre tråden din nå, og dette svaret er ikke helt relevant tror jeg. Neste gang jeg svarer noen skal jeg gjøre research'en først, og ikke etterpå