Dilemma, drømmedame?

Started by Jungeldyret, October 18, 2014, 15:33:45 PM

Previous topic - Next topic

Jungeldyret

I dag så jeg drømmejenta på treningsenteret (utseende). Virket som hun så litt på meg også, men dette blir bare spekulasjoner.
Uansett, denne jenta kan være fra 16-22 synes det er så ufattelig vanskelig å se ca hvor gamle jenter er om dagen, har heller ikke lyst til å gå bort om hun skulle være 16. Selv ser jeg ut som jeg er 22-24 ,men er 28.

What to do? Gjerne noen forslag til hvordan også! :) Takker for alle svar på forhånd
(Gjerne tips på hvordan man kan se ca alder på jenter også, om noen har noen fine forslag her)

Jungeldyret

Ingen som hadde noen tanker/ideer?

Love

Bare dårlige..
1. Bestikke resepsjonisten og få info
2. Spørre jenta om det er bilen Hennes som står med lysene på... (eller noe annet aldersrelatert, utesteder, stemme ved valg:D studiested, bolig...)
3. Dra en litt drøy kommentar om at du trodde det var 18 års grense for å trene der, få henne til å forsvare at hun ser ung ut (krever humor og selvtillit)

ikke lett å se det på utseendet, men en uskyldig prat kan gi deg et hint....

hilsen en influensasyk Love

Anugita

Vær forsiktig med å si at hun ser for ung ut, hvis hun faktisk er veldig ung kan det slå meget feil ut... Er først når man bikker en viss alder det er ett kompliment, før man fyller 18-20 og litt opp i 20-åra er det nesten en fornærmelse å høre at man ser yngre ut enn det man er...

Bozzern

Det er som du sier umulig å se om jenter er 16 eller 20.  :P Du må nok nesten bare snakke med henne og kanskje få noe info om hvor hun går på skole/klasse osv. Og husk at det ikke finnes noen drømmedame ;D

Jungeldyret

Takk for svar.

Poenget her er jo at jeg synes det er litt ekkelt om jenta er 16, hun skjønner hvorfor jeg snakker med henne.
Da bryr jeg meg heller ikke om hun blir fornærmet eller ikke pga et spørsmål om alder, blir hun fornærmet = for ung  :)

Bozzern: Drømmedamer finnes i alle høyeste grad , det kan finnes mange drømmedamer også.

Andreas GV

1. Snakk med henne. Du har lov til å snakke med mennesker i alle aldre.
2. Spør hvor gammel hun er.
3. Uavhengig av hvor gammel hun sier hun er: Si at du trodde hun var 21.
4. a) Hun er for ung: Ingen skade skjedd. Hun tar det som et kompliment at du trodde hun var eldre. Ingen synes du er teit.
    b) Hun er gammel nok: Ingen skade skjedd. Hun tar det som et kompliment at du trodde hun var 21. Flørt og ta nummeret/ be med på en kaffe/pils.
5. Profit.

Jungeldyret

Jungeldyret

Ref: "http://godevibber.no/forum/index.php?topic=5182.0"

Gikk bort i går, problemet er at jeg kamuflerte det med at jeg syntes hun var flink med mageøvelser og om hun kunne hjelpe meg med noen øvelser en dag/gi meg noen fordi jeg sliter med trening av magen.

Hun dro opp mobilen uten at jeg sa noe videre relativt fort, men sa hun nesten ikke hadde strøm igjen, sa bare at det gikk greit på FB selv om jeg hadde strøm på min. Egentlig for å ikke lage så big deal ut av ting.

Problemet nå: Vet hun/har hun skjønt hvorfor jeg kom bort? Føler jeg rotet meg veldig inn i dette, selv om jeg er happy for at jeg gikk bort.
Har ikke lagt hun til FB enda, med tanke på om jeg skal "innrømme" at jeg gikk bort til henen fordi hun var søt og at jeg vil møte hun på kaffe eller om jeg skal forsatte og kamuflere det med trening... Noen forslag og hva tror du hun har forstått? :)

Love

Ikke noe problem å legge henne til på face tenker nå jeg, uansett om hun catcher at du er interessert i mer enn treningstips;)

Jungeldyret

Får vel bare la det gå sin gang, blir stresset når man står midt i treningsenteret å går bort til en jente. Føles som alle ser på selv om de sannsynligvis bare holder på med sitt ;)

Jungeldyret

Burde jeg kanskje "Go Clean" altså bare si det som det var at jeg synes hun var søt, men følte det var litt kleint å si det på treningsenteret?

solstråla

Quote from: Jungeldyret on November 08, 2014, 16:58:27 PM
Burde jeg kanskje "Go Clean" altså bare si det som det var at jeg synes hun var søt, men følte det var litt kleint å si det på treningsenteret?

Si det som det er. Ville droppet å si at det var kleint å si det på treningssenteret.

piken

Jeg syns det virker som et godt tegn at hun dro opp mobilen såpass fort :) hadde noen spurt meg om det samme og jeg ikke var interessert så hadde jeg nok sagt at du fikk spørre noen andre, pt på senteret eller noe.

Jeg syns du skal starte med å legge henne til på FB og starte en samtale der og se hvordan hun responderer. Det er vel ikke noe vits å møtes for magetrening hvis det er rom for å spørre henne direkte ut på date? Med mindre det var oppriktig at du trengte hjelp til mageøvelser da. Eventuelt kan du lage avtale om magetrening og så spørre om å ta en kaffe etterpå?