Hva er den beste måten for å finne ei som kun er etter å "ha det moro."?

Started by Josep_, April 01, 2015, 20:56:07 PM

Previous topic - Next topic

Josep_

Hei. Jeg har et 2,5 år langt forhold bak meg. Har vært singel i noen måneder nå, og kan nå tenke meg å skaffe meg forskjellige seksuelle erfaringer før jeg eventuelt går inn i et forhold igjen. Å gå inn i et forhold er dog ikke det jeg ønsker aller mest...

Når det gjelder sjekking på byen er det absolutt ikke noe jeg har lyst til. Jeg synes rett og slett ikke det er gøy "på byen." Tilfeldig sjekking på dagtid er langt gøyere, men det er sjeldent det blir noe "action" ut av det. Treffer ei nå som jeg traff tilfeldig, men det blir nok mest et vennskap uten "mer moro."

Så folkens, hvordan anbefaler dere å gå frem her? Via nettet? Eventuelt hvilke sider? (Helst ikke nevn dyre alternativer - har dårlig råd for tida). Eller via andre måter?

Ser frem til å høre forslag!

Love

Hvor du treffer damer spiller vel ikke så stor rolle, men viktig å vite hva du signaliserer i din atferd... Det vil si at du uansett er litt tydelig på at du er "ferdig" med forhold en stund/vil flørte og ha det gøy. Da vil du nok lettere finne de som er i samme situasjon;)
Jeg har bare vært i forhold fram til siste brudd, og var "grønn" på det med hva det menes med å vise intensjon. Man tror kanskje alle vil ha forhold fordi det er det man har erfaring med....?

Josep_

Hmm, klokt det du sier. Men er det "lettere"  via nettet? Om jeg er uthvilt og i slag kan jeg godt sjekke opp damer midt på dagen, men på byen føler jeg meg ubekvem så der blir det dårlig rett og slett fordi jeg har en ganske sterk utstråling - god som dårlig.

Love

Hm, jeg har ikke forsøkt nettet. Ble skremt av et halvhjertet forsøk der jeg fikk henvendelser før jeg rakk å legge ut bilde (sukker). Orker heller ikke å sitte å bla i bilder og gjette meg til en masse om "fremmede"... Så der har sikkert andre bedre tips enn meg:)
Jeg liker uhøytidelige settinger og arrangementer som afterski eller puber der det er sosialt og gøy uten at det er "byen" hvis du skjønner. Trives best når jeg kan prate med folk jeg treffer via via... (venner av venner eller kollegaer) Da slapper jeg av og er på mitt mest flørtete kan man kanskje si:)

Ole GV

Hvis du ikke går ut på byen, så har du primært tre muligheter igjen:
1. Treffe jenter på dagtid
2. Internett
3. Via venner (blir ganske begrenset)
Tilgjengelig for 1:1 coaching på café, kveldstid på utesteder eller skype. [email]olegodevibber@gmail.com[/email]

Josep_

Quote from: Love on April 06, 2015, 12:31:25 PM
Hm, jeg har ikke forsøkt nettet. Ble skremt av et halvhjertet forsøk der jeg fikk henvendelser før jeg rakk å legge ut bilde (sukker). Orker heller ikke å sitte å bla i bilder og gjette meg til en masse om "fremmede"... Så der har sikkert andre bedre tips enn meg:)
Jeg liker uhøytidelige settinger og arrangementer som afterski eller puber der det er sosialt og gøy uten at det er "byen" hvis du skjønner. Trives best når jeg kan prate med folk jeg treffer via via... (venner av venner eller kollegaer) Da slapper jeg av og er på mitt mest flørtete kan man kanskje si:)

Da forstår jeg deg godt! Vi gutta får som regel ikke meldinger slik du beskriver... Har ikke skjedd meg med nettprofil før, iallefall. Jeg prøvde for noen år siden, da fikk jeg aldri noen meldinger uten at jeg sendte, og jeg fikk under 10% svar i det hele tatt. Da jeg prøvde for en 3 år siden fikk jeg en del meldinger uten at jeg prøvde og det endte med at hun ene ble eksen min (som jeg har barn sammen med...)

Men forslagene dine høres bra ut, hadde ikke tenkt på ting som afterski eller puber. Jeg også er glad i snakke med folk, og er åpen av meg som person.