Aktuelt: sommerflørt fra da jeg var hjemme i sommer som utviklet seg til at vi oppførte oss som kjærester hele sommeren, tatt ting som det kommer og ikke tenkt eller snakket noe om fremtiden. Så er sommeren over og jeg studerer langt vekk, vi beholder kontakten likevel med mye bildeutveksling og snakking om hva vi driver med + litt sexting. Nå er det vel litt over en mnd siden jeg så han sist og skal hjem igjen til helga, og da har jeg også avtalt treff med han.
Det jeg tenker litt på er om det er noen måte å finne ut hva hans intensjoner er uten at jeg faktisk må spørre. Min situasjon er at jeg har blitt veldig glad i fyren, men har aktivt prøvd å date andre her jeg bor for å ha valgmulighetene åpne. Men de jeg har datet har vært null interessante og jeg kjenner ingen spenning i å få en ny match på tinder eller å gå på date. Ingen kan måle seg med sommerflørten akkurat nå .. Men jeg har ikke lyst til å ta opp temaet "hvor er vi på vei?" i frykt for å skremme både meg selv og han. Jeg vet ikke om jeg er klar for å bli kjærester, men samtidig trenger jeg å vite litt hvor han står for å ikke investere for mye følelser i ham unødvendig.
Angående oppførsel når vi er sammen og kontakt så tar vi begge like mye initiativ (tror jeg) og han viser aktivt at han ønsker å prioritere meg; avlyser avtaler til fordel for meg osv. Har hilst på et par av vennene hans, men det har vært mer tilfeldig. Når han har vært sammen med meg har han ved flere anledninger snakket om meg i telefonen til både foreldre og venner, samt snapet bilder av meg til venner (aner ikke sammenhengen, jeg bare smilte). Videre har han ytret ønske flere ganger om å besøke meg og vi har snakket om helger som passer og ikke, men foreløpig ikke landet på noe, ingen av oss stresset noe mer med det når vi uansett sees nå til helga.
Så er det noe spesielt jeg bør tenke over, nevne for han eller gjøre for å prøve å finne ut hvor ting går uten at jeg røper meg for mye? På den ene siden så synes jeg han investerer veldig mye i meg til at jeg er såpass langt borte, men samtidig er jeg såpass usikker av meg at jeg ikke tror på at han kan være interessert i meg på ordentlig ..
Ups, posten ble litt lenger enn forventet, men håper noen orker å lese og komme med innspill, om ikke nødvednigvis konkrete tips, så ihvertfall noe som hjelper meg med å rydde hjernen min litt