En vestkantsgutts bekjennelse

Started by totoXD, February 21, 2015, 14:04:30 PM

Previous topic - Next topic

totoXD

Hei, jeg er totoXD, og jeg er dårlig med jenter.
(Resten av forsamlingen i kor: "HEI TOTOXD")

Jeg har vokst opp i utkanten av Oslo, alltid hatt det jeg trenger, det er mange som vil kalle meg bortskjemt. Jeg studerer det jeg syntes er gøy, jeg bor et sted jeg liker, og med unntak av at jeg ikke liker deltidsjobben min noe særlig har jeg det faktisk veldig bra. Jeg er gjennomsnittlig høy, størrelse medium og høy nok på pæra til å si at jeg er ganske kjekk, rent visuellt. Noen få gode venner og venninner, og et par som er mer enn venninner også.

Likevel har det seg slik at jeg er usikker. Utenfor studiene er det lite mestringsfølelse ute og går. Det tar på å lære meg å kjenne nye mennesker. Jeg ser mye av det jeg gjør feil, så jeg liker å tro at jeg har god selvinnsikt, men det å gjøre noe med det er vanskelig for meg. Flesteparten av mine venner er enten i seriøse forhold, eller av den typen som foretrekker å sitte hjemme fremfor å møte nye mennesker. De få som gjerne blir med ut har neativ instilling til skjekking og det føler jeg at er destruktivt for min læringskurve, og også min motivasjon når vi er ute. Skylden ligger ikke hos andre, for jeg er livredd(liten overdrivelse for dramatisk effekt), det skremmer meg å gå bort til veldig attraktive jenter og prate med dem, for jeg har ikke nok erfaring eller selvtilitt til å gjøre det.