Ok, til og med jeg ser at dette holder på å ta helt av, hvor lenge skal man drive på lizzm
Men nå har vi vært på jobbtur, han også. Jeg bestemte meg for å ligge litt unna, generelt lavt i terrenget, og i utgangspunktet ikke vise interesse for å ikke lage rot i kollegatur.
Jeg fiksa det strålende
MEN ikke han! Allerede første kvelden, etter noen halvlitere begynte han å flørte, klype meg i rompa og tulle! Dessverre mistet vi hverandre i festmengden den kvelden, så jeg fikk ikke tjans til å ut/benytte meg av at han var i mooden.
MEN jeg hadde en dyp samtale, dypt nede i en pils med en annen mannlig kollega av meg. Vi gikk litt for oss selv, og pratet lenge.
Da kom det frem at jeg er hekta på/interessert i XXX, altså jeg betrodde dette til min kollega. Det skal vites at han vet vi hang sammen/datet i fjor.
XXX fikk på en eller annen måte med seg at jeg og denne andre kollegaen gikk avgårde (gud vet hvordan, vi var ikke engang i samme etasje
). XXX hev seg over min andre kollega og lurte på hva vi hadde drevet med. Min kollega sa at XXX bare måtte slappe av, vi hadde bare pratet sammen. `Blant annet om deg`, sa min kollega. `Hun er litt interessert i deg vettu`.
Da ble han visst helt stum. Han sa verken ja eller nei, eller noe.
så, etter at han har fått greie på dette, for 5 dager siden, kan han kikke lenge på meg, han ser meg i øya når vi snakker, han kommer og setter seg ned med en kaffe den ene dagen, for så å plutselig se helt deppa ut og skjære unna eller gå, den andre dagen.
Det hender jeg må sende sms pga. jobbrelaterte greier, noe som har pleid å være trygt å svare på tidligere.
Den siste, etter han han nå VET at jeg er interessert, ga han ingen tilbakemld. på. Det ligner han faktisk ikke. Jeg fikk bekreftet dagen etterpå at han hadde fått den.
Ok, jeg er fortsatt helt LATTERLIG KEEN! Men nå VET han at jeg er interessert, han trenger ikke gå rundt å lure lenger.
Hva kan jeg gjøre nå; ingenting sant? Det er helt og holdent hans trekk nå??
Han vet ikke at jeg vet at han vet
Det er kun 5 dager siden vi var på tur og at han fikk greie på det.
Vi har sett hverandre 3 dager på jobb etter dette. Og jeg VET at menn trenger ukesvis på å finne ut av egne ting, tillate seg å føle, og bla bla bla.
Gi meg en kule!