Personlig erfaring fra noen år tilbake:
Jeg flyttet utenlands for å begynne å studere. Bodde da 1 måned på ett Hostel midt i byen, av type køyeseng på ett rom med 5 -10 andre. Noe som medførte 1 måneds tvangsølibat uten sex eller onanering.
Etter den ene måneden kom min daværende kjæreste på besøk, og vi ordnet oss ett hotell for helga. Vi var vel inne i dusjen ca 3 min etter insjekking. Frøkna gikk ned på meg, med det resultat at jeg kom på ca 10% av vanlig tid og med ett ganske imponerende volum. (Godt vi var i dusjen da hun fikk problemer med å svelge)
Uansett, problemer den helga - følte det var litt problemer med og komme for tidlig i starten, samt at junior virket litt liten - dvs ble stiv, men ikke like stor som vanlig. (Synes og huske det var en målbar forskjell, men kan ikke huske hvor stor den var)
Så for min del i ettertid har jeg hatt ett normal forhold til onanering i "frykt" for å avslutte for tidlig, heller enn å være redd for å være mindre "på" ute på byen.
Hvor mye sterkere sex-drift jeg fikk av den måneden vet jeg ikke i og med at jeg var i fast forhold, så jeg bidrar vel ikke så mye til det første innlegget annet enn å si at det kan være greit og ordne opp før det har gått en måned eller mer før man treffer noen av det andre kjønn..