Tips for mer kroppskontakt

Started by Djhans, January 27, 2016, 21:54:44 PM

Previous topic - Next topic

Djhans

Hei, har derre noen flørte tips for å skape lit kroppskontakt???
Da tenker jeg tidlig i flørte/dating prosessen, så det er viktig å gjøre lit skult så det ikke blir for kleint for dama.

Jeg skal dele mine også
- Kommentere og ta på ringer,smykker, klokker.
- High five
- Hand hilse, med flat arm og vendt oppover,samtidig som jeg holder handen noen sekunder ekstra for å teste spenningen.
- Vise noe på mobilen min=bryte intim sonen, og kommer i kontakt arm/skulder mot hverandre.

- Jeg liker også å flørte med håret til jenter, kommentere fargen så, dra fingeren lit forsiktig gjennom håret, dette er noe jeg ikke har turt å prøvd tidlig i møte med en jente, Håret er jo veldig viktig for damer.

Noen kommentar eller innspill folkens?

The Stig

I det siste så har jeg ofte bare tatt hånden deres når de sitter ovenfor meg, og kommet med en eller annen unnskyldning, "den ser så myk ut, fin ring etc". Også later jeg som jeg leser håndflaten, men gjør det på en flørtete måte med et blikk som sier at vi begge vet at jeg bare bullshitter. Ofte sier jeg også at det er bare bullshit, men fortsetter å komme med et par sånne "cold reading" utsagn. Det virker som en grei måte å flørte med litt kroppskontakt,og få samtalen over på litt mer sånn personlighetstrekk og sånt istedenfor bare vær og vind. Ser ut som damene liker det.
bye bye comfort zone.Just die already.

Djhans

Hei Stig, ja det er bra svar.
Har prøvd samme selv, har glemt det lit.
og trenger å minne meg på det selv, at jeg må gjøre det.

Negler er fint å kommentere,Spør om hun har lakket de selv?
Ta hold lett på den ene finger, fra der kan du gå til å sammenligne hander, kanskje brunfarge, si at jeg trenger pedekyr, kan du helpe meg?
En må være lit opps på, negler og hender faktisk er lit stelte.
Lange negler og møkkete hender er turn off for så si alle damer.

Iona

Å ta på håret er litt intimt, krever litt eskalering først. Eller man kan løse det ved å "late" som man hjelper henne, f.eks. si "Nå får du snart håret i drinken" også ta håret bak skulderen eller øret hennes  ;)

Naturlig fysisk eskalering i mine øyne (en jente) er arm, så sitte intill, så la lår eller knær møtes, så ta på skulder, så hånd, så holde rundt livet...etc. Men man også hoppe over stadier (imtimsoner) litt avhengig av situasjonen man er.
Feks. hvis man er i et lokale med mye folk, og noen går forbi og dytter borti, er det en perfekt anledning til å legge armen litt beskyttende rundt livet eller skulderen, og de aller fleste jenter elsker å føle seg litt fysisk beskytta, skaper tiltrekning  ;) ;D