Trenger litt råd og tips her har flytta inn en jente i borettslaget som virker interessant, har hatt noen småprat med henne men ikkje noe meir en det.
For og gi litt info så er jeg av den typen som har veldig lett for og gå i vennefella (to slow on the trigger)
Som sagt så hat det flytta ei ny ei inn i blokka jeg bor i og hu virker som en interessant type.
Vi har hilst og prata litt i oppgangen men ikkje så mye mer, fant henne forleden dag på happn (tinder typ app) sende en like og charm (som liksom skal vise at du er interessert) vi møttes igjen i dag da jeg drev med rydding av bil og leilighet og hun dreiv med rydding ute,
vi fikk da en lengre prat og hun virka generelt interessert (lurt smil og "kikka")
Flytter mest sannsynlig om 3 måneder da jeg har sagt opp min nåværende jobb so time is short, mitt spørsmål er da hva skal jeg gjøre for og finne ut om hu virkelig er interessert? Og hva skal ungåes for og ikkje å havne friend-zone? Smaltalks osv har jeg generelt ikkje problem med selv om jeg i dag følte at jeg prata rundt grøten og følte jeg gjorde meg selv til latter 😆
Har lest en del tråder her og gått tilbake på noen av det tidligere trådene jeg har her og plukka opp noen gode triks, men av og til føles det som om en har et stort " warning friend-zone" skilt hengende i panna.
For og ha det på det rene så var det hun som i dag tok initiativ til praten, og det føltes som om hun var interessert i og bli bedre kjent.