Hei godtfolk. Long time no see
Jeg flyttet til en annen by for litt over et halvt år siden, og jeg føler meg litt ensom. Selv om jeg har noen jeg kjenner i denne byen fra før, så har jeg bodd et annet sted så lenge, at jeg føler at jeg og de jeg kjente her før har vokst så mye fra hverandre, og jeg sliter med å finne noe jeg har til felles med dem.
Jeg sliter i tillegg med å komme meg ut og bli kjent med
nye folk. Er det noen andre som kjenner seg igjen?
Jeg kan fortelle kort at noe jeg har begynt å gjøre er å oppsøke folk jeg kjente for lenge siden, som jeg ser legger ut ting i SoMe som jeg også er opptatt av og på den måten bruker jeg basically facebook til å finne nye (gamle) venner.
Dette føler jeg faktisk har fungert greit med de jeg har møtt, da vi har en del til felles fra før og har mye å prate om når vi først møtes.
Noe jeg også tidligere har gjort har vært å møte folk på vors og via andre fellesvenner, men da jeg som nevnt ikke føler at jeg har så mye til felles med de gamle vennene mine, så blir det bare til at jeg får meg flere venner som jeg heller ikke har så mye til felles med. Dette føler jeg ikke har fungert så greit, og er ikke noe jeg gjør lenger.
Jeg lurer på om det er noen som tidligere har slitt med det samme som jeg, og som har funnet en løsning som funker og som de gjerne vil dele her. Skriv gjerne til meg på PM også om du heller vil ta det der.
<3