Hei..
Har et spørsmål som jeg muligens selv har svaret på, men som jeg likevel ikke forstår helt. Ofte kan jeg få endel match og det er veldig god stemning og god samtale om hva en jobber / studerer, interesser osv. Så kan det hende en utveksler messenger/snapchat og det er god samtale og interesse fra jenta. Men på et tidspunkt så stopper samtalen og etter dette hører en nesten utelukkende lite fra jenta. Får en følelse av at en må "dra" ordene ut fra jenta. (Jeg er kun hyggelig og interessert).
Et eksempel er dette: Får match med ei jente, ho er veldig pågående og interessert i meg, skriver lange meldinger osv. Jeg tenkte på litt SMS-regler som jeg har lært og tok iniativ: " Hva med en kaffe på fredag kl.1700?" Hun var for travel den uken sa hun, og egentlig resten av uken har ho vert syyk travel og fått følelsen av å dra spørsmål ut.
Hva føler dere skjer feil her? Blir jeg for intens? Gjengaren etterhvert at etterhvert så stiller ikke de spørsmål tilbake. Er det et tegn på uinteresse? Intens blir jeg nok, men skjønner liksom ikke det heller. Noen så har noen tanker så hadde jeg satt pris på dette.