Nå har jeg hatt det gående med crushet i over et år. Jeg fikk melding fra han i går, jeg sender et svar, og så gidder han ikke å åpne meldingen fra meg, sånn etter et par dager.. samtidig som han åpenbart er innom messenger. Dette er blitt helt vanlig med han, jeg har sagt fra om at han bare kan slutte å kontakte meg når han tydeligvis ikke har tid til meg. Hvis jeg ikke svarer får jeg høre det. Jeg liker egentlig ikke å ikke svare heller, for jeg vil ikke være sånn kjip som han..
Jeg prøver å fokusere på noe annet, og det går fint helt til det piper fra han i gjenn. Og nå den siste tiden begynner jeg egentlig å bli skikkelig irritert. Det er også sånn at jeg aldri får tak i han når jeg ringer. Får veldig sjelden svar på messenger, uansett om jeg spør han direkte om noe eller bare sender en koselig interessert melding.
Sikkert ingen som skjønner hvorfor jeg er interessert i han, men jeg har ikke møtt noen andre jeg har sånn kjemi med og digger som person(da ikke med tanke på hvordan han er mot meg).
Han har flere barn som det går med mye tid til, som selvfølgelig er rett. Jeg var ikke veldig interessert i å date menn med barn, bla.a med tanke på hvor mye mindre tid jeg vil få sammen med en med barn, så dette var jeg klar over, men crushet her er altså unntaket. det er alltid noen barn som skal kjøres, hentes, lages middag til, legges, lekser, foreldremøter, foreldresamling, sykehusbesøk, legevakt, besteforeldre, eksdamer etc. Føler jeg har vært supertolmodig, og nå blir jeg overkjørt av bulldoser tilbake.. så svar på meldingene fra han er ikke noe svar på meldingen min, men at nå er har opptatt med noe.. hvis jeg får et svar da.
Da vi møttes var jeg åpen på at jeg ønsket meg mann og barn, uten at det skulle være kjedelig.. han sa også at han var åpen for flere barn. Mulig det høres litt stress ut med at jeg ønsker barn, men nærmer meg 40. Litt derfor jeg også ikke skjønner hvorfor han ikke bare kan kaste inn håndkleet og innse at han ikke vil bruke noe tid på meg i det heletatt og bare gi slipp.. ?
Han har faktisk nevnt for meg at vi skal bygge hus sammen, og sier at det ikke er noen andre kvinner inne i bildet.. Samtidig bruker han null tid på meg. Tror jeg blir gal..
What to do?
Fint om jeg ikke får sånne korte svar som 'bare glem han'.