Det her er virkelig gull verdt, akkurat hva jeg trenger å høre!
Mener dere det er naturlig å kunne gå for kysset om man har vært innom de andre stegene på stigen, eller kan det være for tidlig etter helgens fadese?
Jeg tror at det eneste som kommer til å skape vansker for meg nå, er at jeg har i bakhodet at hun sa hun så på meg som en god venn. Ja, vi har diskutert temaet og funnet frem til at hun var hypp, men det gnager nok bare litt i meg. Skal prøve å ikke tenke på det, og se an hvordan ting er i morgen.
Quote from: Love on March 06, 2018, 18:51:16 PM
OK, dame-synspunkt: hun gjorde ALT for at det skulle skje noe (klær, vin, film osv) og var "med" hele veien til du stakk uten forklaring. Tipper såret stolthet er forklaringen på "venn" utsagnet (og du spør jo henne hva hun vil etter at hun har vist deg med helt tydelig hva hun ville, altså forer du henne med usikkerhet nå i etterkant....)
Du kan redde situasjonen ved å vise hva du vil (ikke si så mye) når du har henne på tomannshånd neste gang. Og om dere møtes på fest får du bare late som ingenting og skru på sjarmen;) Og dropp alkoholen....
Og ja, dropper det meste av alkoholen. Holder meg til to øl maks, er dritt lei av å ødelegge i fylla
Takk for synspunkt fra dame også. Jeg spurte derimot ikke hva hun ville, bare om alt var greit mellom oss (altså ingen klein stemning) eller om en oppklaring trengtes. Hvordan ville du, som dame, anbefale at jeg går frem når vi er på tomannshånd?
Og det er bare å sende henne en melding om hun skulle tatt en pils en gang, hos meg? Hun skal bort en ukes tid fra helgen av, så må bli etter at hun er kommet hjem.