Hei. Da har jeg lest om bootcamp, og kommentarer. Det virker virkelig bra, og som det kan hjelpe meg til å utvikle meg som person. Noe som er viktig for meg. Men jeg vet ikke hva velge. Kanskje dere kan komme med anbefalinger ut fra hva jeg skriver her?
I hverdagen har jeg sjeldent tid til å ta kontakt med jenter. Tida går med til prioteringer som å være med seksåringen min, studere (studerer i Sandvika og her er det relativt få andre studenter enn kullet vårt, men selvfølgelig, er ikke umulig å sjekke her) , trening, hagen, en tur ut i naturen... Jeg bor også på landet i en kommune med 4000, så jeg møter ikke veldig mange ukjente. Mest fordi jeg sjeldent har tid til å dra til noen byer hvor det rett og slett er flere damer. Selv om jeg i aller høyeste grad LIKER å bli kjent med nye mennesker.
Men det virker også som veldig intenst. (Pluss at jeg fungerer dårlig på lite søvn). Det jeg lurer på ift bootcamp er om man må notere all teori selv, eller får tilgang til PowerPointer? Og er det god aktivitet på det private forumet til tidligere deltakere? Er det folk som svarer relativt kjapt og som motiverer hverandre? Og har man lov til å dele teori med hverandre på forumet? Må innrømme at det stresser meg litt å skulle være påskudd med lite søvn. Pluss at jeg har en hel dag forelesning med fag FØR bootcamp starter på fredags kveld.
Når det gjelder profilpakka vil jeg tro den vil gi flere matcher enn de 1-2 PROMILLE jeg har hatt siden jeg er godt over gjennomsnittet kjekk. Men det er vel ingen garanti for at jeg blir avvist mindre etter å ha fått mstch? Jeg har over de siste fire årene blitt avvist på et eller annet tidspunkt tidlig i bekjentskaper av alle unntatt ei som jeg måtte avvise. Jeg har ikke tellinga på hvor mange, men kanskje rundt 25. Det er slitsomt å hele tiden skulle bli kjent litt med noen, for så at det bare kuttes brått. Pluss at det hele tiden er en redsel for at det skal skje igjen.
Sånn. Det var vel en grei oppsummering av tankene mine rundt dette.
Noen med erfaringer fra en av, eller begge deler her?