Du skrev du nylig har vært på kurs, var det BC med Gode Vibber? Ser du står som nykomling. Der lærer du alt om dette
Om du oversetter nedy til norsk blir det " behøvende", og du skal aldri behøve en dame for å føle deg bra, ihvertfall ikke i starten før dere har blitt sammen. En av mine "regler " er " Du skal ALDRI, ALDRI ALDRI A gå bort til en jente for å vise at du er bra nok, kul nok, interessant nok etc, du skal gå bort for å finne ut om hun er kul nok for deg og noen du kan ha i livet ditt.
Om en jente ikke liker meg tenker jeg " for en shame at hun ikke får mulighet til å bli kjent med meg, men heldigvis er det flere som jeg kan gi deg muligheten til, som vil matche meg enda bedre"
Du trenger ikke leve opp til en dritt, for du er bra nok akkurat som du er, og du må bare tørre å vise dine sider, din humor, din personlighet til jentene, så vil du tiltrekke de jentene som passer deg og det du liker. Når du tør å vise dette, skiller du deg også ut fra alle de andre guttene som prøver å passe inn i hennes bilde, og du blir noe unikt
Husk også at hvor pen en dame er avhenger av smak og derfor heller ikke kan si noe om at en typisk sånn og sånn utseendemessig jente oppfører seg sånn og sånn. En 10r for deg kan være en 5er for meg, og motsatt.