Shorts!

Started by RocketMan, June 13, 2011, 22:17:05 PM

Previous topic - Next topic

RocketMan

Nå er sommern endelig her, og det er dermed shorts-sesong. Noen som har noen gode tips om hva det er viktig å tenke på angående shorts? Lurer også på om noen kan anbefale noen butikker i oslo, der de selger fete shorts med god passform. :)

Takker for svar!

Claw

Dette lurer jeg også på! Tenkte på noen chino-shorts i lyse farger (ellers blir det et helvete i sola), men har ikke sett så mye til det.

Chuck Baz

H&M er svaret sånn som det vanligvis er når det gjelder billige klær med god passform. Kjøpte vel en lysegrå og en gråbeige shorts der for 149 kroner stykket(?) for en måneds tid siden. Ellers regner jeg med at Ralph Lauren byr på shorts med langt bedre kvalitet om du vil kjøpe inn for 10-15 år framover i tid framfor de 2-3 H&M shortsene vil vare.

TopGun

H&M har noen veldig fine chinos-shortser i forskjellige farger. Liten brett nederst, som gjør at shortsene stopper rett over kneet, som er perfekt lenge for shortser :)

Daredevil

NN.07 har ganske fete ting. Koster litt, men bra veldig bra kvalitet.

Laiten

Når det kommer til shorts vil jeg personlig anbefale å kjøpe shortser som stopper ett par cm over kneet, de burde heller ikke være for vide (igjen; tenk passform). Som nevnt er chinos-shorts et godt alternativ, og da først og fremst i basic-farger som marineblått, svart og beige, men litt mer spenstige farger kan også være spennende å prøve, for eksempel gul, rød osv.

Jeg har også laget meg endel shortser av gamle bukser, noe jeg synes er kult. Det gir en vintage, uformell stil som ser veldig sommerslig ut. Har både brukt chinos og jeans til å lage egne shortser.