Selv har jeg aldri ovd paa det, naar jeg starta saa leste jeg mange raad om at man burde ove paa det foran speilet. Men jeg gadd aldri ove noe saerlig siden jeg ikke saa verdien i det.
Min personlige mening er at det er bortkastet aa trene mye paa dette for de fleste av oss, hvertfall de som akkurat har startet. Det er mange mye viktigere ting man kan fokusere paa i stede. Og de fleste av oss som har hatt venner en stund har allerede ganske klare ansikts uttrykk for de fleste ting.
Det eneste uttrykket jeg faktisk laerte meg som jeg ikke kunne var aa gi bedroom eyes, hadde selvfolgelig gjort det for paa soverommet men aldri offentlig. Saa tok meg en 10 min for aa finne ut hvordan det funka best for meg.
Men hvis du virkelig vil laere dette saa har jeg hort at det beste er aa finne en skuespiller du liker aa studere hans/hennes filmer. De fleste av oss har rimelig like ansikts uttrykk for de fleste folelser, men vi har ogsaa en del subtile uttrykk som fremmede ikke vil fange opp. Derfor overspiller gode skuespillere sine ansikts uttrykk, paa den maaten kan alle forstaa hva det er skuespilleren foler (eller spiller at han/hun foler).
Med et 2 min google sok var dette det beste WTF uttrykket jeg fant,
EDIT:
Glemte aa svare paa denne,
QuoteHar du noen gang kommet over en situasjon hvor du ikke vet helt hvordan du skal bruke de godt over 100 musklene du har i trynet?
Aldri. Jeg tenker ikke over det saa da vil ansiktet alltid bare vise det jeg foler, og det er jo som regel det jeg vil. Aa vise noe annet enn det du faktisk foler gir andre folk en daarlig vibe av deg, spesielt hvis du ikke er god paa det. Det er derfor han karen som later som han er vennlig men som er skikkelig keen paa dama ofte blir oppfattet som creepy.
Saa i tilfellet som du nevner fra bloggen er det bare aa tenke "hva faen gjor han karen her. Skeptisk..." saa se paa dama med det uttrykket som naturlig kommer med de tankene. Provde det naa selv, endte opp med oyebryn opp, litt himling med oya, trekker litt paa ene munnviken og trekker litt paa skuldra.