Til gutta (stil)

Started by Femininist, June 30, 2011, 18:38:55 PM

Previous topic - Next topic

TastyTom

Quote from: TastyTom on July 04, 2011, 23:20:38 PM
Quote from: Junker on July 04, 2011, 16:34:54 PM
Quote from: Claw on July 02, 2011, 18:23:54 PM
Jeans som er veldig høye i livet som du snakker om valkyrie, er aldri fint synes jeg.

Samme her. Jeg grøsser fremdeles over minnene om min mormor...

Haha, for meg var det farmor :p

Hiphop-stil med masse baggy klær utgår for min del


Litt off-topic men dette innlegget har jeg aldri skrevet.. må ha skjedd en feil.

Claw

Quote from: TastyTom on July 06, 2011, 16:59:08 PM
Quote from: TastyTom on July 04, 2011, 23:20:38 PM
Quote from: Junker on July 04, 2011, 16:34:54 PM
Quote from: Claw on July 02, 2011, 18:23:54 PM
Jeans som er veldig høye i livet som du snakker om valkyrie, er aldri fint synes jeg.

Samme her. Jeg grøsser fremdeles over minnene om min mormor...

Haha, for meg var det farmor :p

Hiphop-stil med masse baggy klær utgår for min del


Litt off-topic men dette innlegget har jeg aldri skrevet.. må ha skjedd en feil.

http://en.wikipedia.org/wiki/Amnesia
;)

TastyTom

Men jeg kan uansett ikke si meg enig i noen av innlegga :)

Sondre GV

Jeg liker stort sett alle stilene det er bilder av her... fellesnevneren for ting jeg liker er at de er assosiert med "jentete", "feminin" osv, fellesnevneren for ting jeg IKKE liker er at de er mer assosierte med "artig type", "kreativ", "politisk engasjert", "kunstnerisk" osv. Ikke fordi dette er egenskaper jeg ikke liker i jenter, snarere tvert imot, men fordi stilene som hører med disse "typene" rett og slett er jævvla usexy i min bok. Artig men formløs kjole kjøpt på loppemarked liksom.

Litt som de fleste jenter liker stiler som er assosiert med "hunk" fremfor "klassens klovn" med andre ord. Beste eksempelet jeg kommer på for å illustrere det sistnevnte er kasnkje Ravi... skjønt, han er vel såpass spesielt konstruert fra naturens side at "artig liten kar" er den beste betten han har når det kommer til stil. Finnes sikkert tilsvarende caser for jenter også, men "normale" jenter burde heller satse på "stilfult feminin".

Miss Føniks

#19
Er helt enig med guttene over, er det noe jeg ikke liker så er det leopardmønster.
Det får meg til og tenke på et "trailer trash" fra usa uss :P
Det samme gjelder zebra mønster.

Jeg liker kjoler som ikke går ut av moten,som er litt klassiske.
Som trenger minimalt med tilbehør, eneste jeg bruker i blant er midjebelte.
Smikky som ikke er for voldsomt,liker det enkelt.

Her er den type klær jeg selv liker og gå med på byen =)
Har noen av disse selv.










The Phoenix always rises from the asses

evda90

Må si at de siste kjolene der ble litt for vulgære for min smak og det er nok få som har kroppen til å se bra ut i de, liker selv en litt enklere og "søt" klesstil.

Femininist

Første antrekket var nydelig Fønkis! De andre kjolene er antrekk jeg holder meg langt unna ;) En skavank på kroppen og antrekket blir trashy!

Ellers er antrekkene litt for oppmerksomhetsskrikende etter min smak. Jeg liker litt mer anonyme klær.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Miss Føniks

Ja , jeg vil si at det er nok lett og gå me den type kjoler på feil måte.
Modelen i den sorte/rosa og røde kjolen har etter min smak alt for store silikompupper til og gå me kjolene de viser.

Jeg er liten og slank og mine pupper er ikke spesielt store, det gir et litt annet inntrykk en disse silikon damene hvor puppene nesten hopper ut. Jeg liker heller ikke og gå med kjoler med ermer(angst for svettmerker etter og ha vært på dansgulvet).
Derfor ender jeg stort sett opp med halternack.


Lurer egentlig på hva gutta skulle mene om det? =)

The Phoenix always rises from the asses

Mr.Brightside

#23
Jeg kan jo begynne med å støtte opp om en av instruktørene (husker ikke hvem) som skrev en kommentar litt over her. også var det en som het WarPig? De innlegga er jeg veldig enig i. Stilrent, klassisk. Unngå assosiasjoner som kreativ, raddiss og politisk aktiv.

Personlig liker jeg best stiler som hinter til ambisjoner. Når jeg er ute på byn ser jeg etter den stilen Miss Føniks presenterer over. Det er rent, klassisk, pent og sexy. Sånn sett er sannsynligheten relativt stor for at du havner i senga mi til slutt!

Her er tre franske (tror jeg) jenter som egentlig ikke ser så sinnsykt bra ut i utgangspunktet, men jeg digger stilen deres! Og det hever dem minst 3 hakk opp:


Andre ting jeg tror det er verdt å tenke over - og som dere garantert har tenkt over - er passform. Det er viktig!


Det neste blir litt individuelt, men jeg liker veldig godt høye hæler, trange jeans, korte (ikke så korte) og trange skjørt, skjorter, bluser og tunikaer det lyser litt stil av.



Mens jeg leter etter bilder finner jeg ut at jeg ikke har peiling på hva jeg skal søke på for å finne jenter jeg digger stilen til som ikke har på seg korte skjørt eller kjole. Så det får dere ikke sett!


Hvis du derimot skulle være ute etter å skremme meg bort, så er også det mulig. Har du masse synlige kuttmerker, tatoveringer, blåmerker, knallrød leppestift, sinnssykt mye og tung sminke, hvitt hår, pupper og snus som ikke er godt plassert der dem skal være, klær som ser ut som gardiner, og generelt andre ting som lyser raddiss, da er du godt på vei for å klare det! Ting som ser raddiss ut er forøvrig den eneste stilen som totalt sier "NEI!" til meg. Men så er jeg en liten vestkant gutt fra vestlandet! :D



Jeg liker egentlig ikke å poste dette bildet her, fordi dama er heit. Det er bare at jeg får ikke lyst til å kysse henne når hun har all den syke røde leppestiften!!! Please ton det ned. (akkurat her er jeg kanskje litt alene om å mene dette, så denne bør dere muligens ta med en klype salt. Mulig jeg har lest et sted at gutter visstnok skal like dette...)




Også en ting som jeg tror er ganske viktig: det handler ikke nødvendigvis om at klærne dine skal være nøyaktig det hver enkelt gutt ser etter, men at du ikke utelukker deg for den/de typene gutter du selv ser etter. Ser du etter en raddissgutt så kle deg deretter. Ser du etter en vestkantkjekkas, så dropp Rød Ungdom buttons og Ottar t-shorter. Jeg tror egentlig de fleste gutter driter litt i hva du har på deg så lenge det ser noenlunde bra ut.


Jeg leste et sted at veldig få gutter liker klær med leopard/tiger/zebra mønster. Og det er sikkert lurt å droppe enkelte andre dyremønster også. Vi er ikke SÅÅ glade i å kose med kaniner. Også leste jeg et annet sted at veldig få gutter skjønner greia med høye bukser ( høye skjørt derimot!!! Det er sexy!) og sånne overalls.  

Dette er et "how to wear overall" -bilde, og jeg velger å bruke det for hva dere ikke bør ta på dere:


Ei fra Gossip Girl (tror jeg?) som har på seg noe leopard som sikkert er moteriktig. Men ikke gå med dette heller:


Og nok et "how to wear"-bilde. Bare denne gangen høye bukser:





Fant også ei som ikke har skjønt dealen med utringning. Han har ikke skjønt poenget med hverken skjørt eller vesker - men det er en annen diskusjon.




Jeg vet ikke hva jeg skal søke på for å finne bilder av de jentene jeg absolutt ikke liker, men de tror jeg dere skjønner hva er. Se filmen "Not another teen movie" og legg merke til hvordan "de stygge jentene" går kledd når hovedpersonen holder på å velge ut veddemål.



En dag finner jeg kanskje ut at jeg elsker google og kommer med mer bilder av det jeg liker/ikke liker :)


Mvh
Boner

PS: Hvis du kler deg som jentene på bildene over så er jeg ganske sikker på at du får pult. Det er ikke det. Det er bare at du drar mye flere gutter hvis du unngår det jeg nevner. Noe som egentlig er det vi diskuterer. På bootcamp sa vell Anders noe sånn til meg: "Du får pult i de buksene også, det er ikke det!"
Rise and rise again, untill lambs become lions

Torstein

Quote from: Marius491 on August 25, 2011, 22:38:42 PM
Personlig liker jeg best stiler som hinter til ambisjoner.

Her er tre franske (tror jeg) jenter som egentlig ikke ser så sinnsykt bra ut i utgangspunktet, men jeg digger stilen deres! Og det hever dem minst 3 hakk opp:


Elsker feminine jenter med ambisjoner! Det er noe av det beste jeg ser faktisk :)

Akkurat på grensa til å business kvinne, men bare litt mer feminint og sexy


Må bare legge til at det ikke er alt jeg synes er like bra i den første posten min med noen kjendisjenter. Det var litt vanskelig å finne bilder av ting jeg liker, men det er ihvertfall i den gata

Carebear

Quote from: Taz on August 26, 2011, 01:08:24 AM
Quote from: Marius491 on August 25, 2011, 22:38:42 PM
Personlig liker jeg best stiler som hinter til ambisjoner.

Her er tre franske (tror jeg) jenter som egentlig ikke ser så sinnsykt bra ut i utgangspunktet, men jeg digger stilen deres! Og det hever dem minst 3 hakk opp:


Elsker feminine jenter med ambisjoner! Det er noe av det beste jeg ser faktisk :)

Akkurat på grensa til å business kvinne, men bare litt mer feminint og sexy


Må bare legge til at det ikke er alt jeg synes er like bra i den første posten min med noen kjendisjenter. Det var litt vanskelig å finne bilder av ting jeg liker, men det er ihvertfall i den gata

+1!
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

vinteRR

Liker sofistikert, clean, enkel stil.








Lysjenta

Jeg ser mange noen gutter kommenterer at jeans med høye liv, ikke er noe særlig og at lange topper som regel er best.
Og jeg er jo enig at jeans som dette sjelden er fint:


Jeg har vært jenta som liter at toppene går langt nedom rumpa, men har i det siste blitt mer fan av LITT høye liv, med gensere/skjorter som er stappet nedi, eller knytt i livet, fordi dette fremhever hoftepartiet, med naglene på jeansen osv. Det er jo ganske sexy?

Som dette:

Jeg tenker at det fortsatt funker- selv om man litt rumpe og særlig om man har korte bein.
Jeg ser at dere har noen lignende bilder- så poenget var vel - at man ikke nødvendigvis trenger å skjule rumpa?

Neste spørsmål blir jo da : Når er det for høyt?

Er denne for høy?





Potet

Bukser med høyt liv er NEI! Rompa ser så ufattelig dårligere ut. Når vi er inne på andre major turn offs når det kommer til mote er snekkerbukse og rett pannelugg et verste jeg ser på jenter. Sistnevnte KAN det hende at noen ytterst få kler, men det er minst én frisyre de kler bedre!!!! Ellers er det mye bra i denne tråden :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Claw

Lysjenta: Ja, den nederste er alt for høy. Se på avstanden mellom bunnen av buksesmekken og skrittet. Ser ut som hun sagger. :'(

Please, bare hold dere til low-rise jeans! :-*