Til gutta (stil)

Started by Femininist, June 30, 2011, 18:38:55 PM

Previous topic - Next topic

Lysjenta

Slike? :P


Synes det blir litt lite nyansert, men det spørs jo hva dere kaller low-rise da.
Synes generelt bukser som stopper på hoften er best. Low-rise stopper som regel under.
Og kan gi lovehandels.

Claw

Hm næ altså trenger egentlig ikke være så low da. Poenget er at det ser jævlig ut med alt for høyt.

Denne høyden f.eks. er helt OKAY:


Tingles

Quote from: Claw on September 22, 2011, 22:04:15 PM
Hm næ altså trenger egentlig ikke være så low da. Poenget er at det ser jævlig ut med alt for høyt.

Denne høyden f.eks. er helt OKAY:



DAYUM!!
Der har du en bukse som sitter godt over rompen!.. Herre, jeg kommer til å sove godt inatt!

Lysjenta: problemet med bukser med høye liv er at rompen blir lang. Det ser ut som du har en feilplassert hengerompe. Jeg skjønner ikke hvorfor jenter ikke ser dette selv, men har en venninne som går med høye-i-livet-bukser, men som samtidig har på seg en stram topp eller lignende slik at hun motvirker den lange rompen som buksen ellers ville laget. :)
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Lysjenta

Hehe, gir et godt bilde på hva gutter liker, tror jeg.

Jeg tror egentlig ikke vi er så uenige, jeg ser på den buksa som passelig høy. Men hun bruker belte, som kutter rumpa litt. Hadde buksa vært for høy uten?

Det jeg ville ha frem er jo at jenter med rumper som det der, gjerne hadde hatt skjorten utenpå, hatt genser nedom etc.
Da mange jenter ville følt rumpa deres var for stor.

Fortsett gjerne å poste bilder som dere liker -spesielt i.f.t. passform- tror jenter har mye å lære der om hvordan gutter tenker :)

VB

Quote from: Lysjenta on September 23, 2011, 01:59:04 AMDet jeg ville ha frem er jo at jenter med rumper som det der, gjerne hadde hatt skjorten utenpå, hatt genser nedom etc.
Da mange jenter ville følt rumpa deres var for stor.

For stor? Aldri!
http://www.youtube.com/watch?v=reTx5sqvVJ4

Femininist

De fleste jenter kler litt høyde på livet (for å motvirke muffinstopp som ett av bildene over). Til bukser med høyt liv ser det bra ut med litt lange topper. Da ser en ikke hvor høyt livet på buksa går :P
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Dorian Gray

Jeg liker bukser med høye liv jeg... :)
Så lenge de ikke går aaaaaltfor høyt, rett over hoftebenet ca holder
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Dorian Gray

Du er skikkelig forelska i henne, du!
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Stylish

Du har misforstått Valkyrie. Man ser på Gossip Girl på grunn av Chuck Bass  ;D

QueenB

gutter har så kjedelig smak i jenteklær. sukk.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Jeagle

QueenB du vet gutter er litt enkle. er masse spenstige ting som er fint og, men tror de fleste av oss har problemer med og forklare hvorfor de ser bra ut og på hvem.
å være eller ikke være

Koraboros

Jeg liker det meste, men er enig i at høye bukser er ekkelt. Men snekkerbukser er greit.

QueenB

hva med søte shorts med høyt liv? synes dere bør gi høyt liv en sjanse! ikke alt som ser så fælt ut som dere skal ha det til. Jeg har iallefall en shorts som er veldig lik denne, som jeg elsker og som jeg har tenkt å bruke masse nå som det endelig er varmt nok.  Og som jeg kommer til å kle. Så HAH!




;D

og snekkerbukser ser ihvertfall jævlig ut....
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Jungeldyret

Høyt liv og snekkerbukser får meg til å ikke ville gå bort til jenter :)
Liker det femenine, kjoler osv er kult. Kan poste noen bilder etterpå.

Jeagle

kjoler og skjørt er fint. jenter bruker det ikke nok. anner derer egentlig hvor flott det kan være???
å være eller ikke være