Quote from: Unloved on June 16, 2013, 20:58:31 PM
Nei men seriøst, de jentene der var jo dritlekre. Kan man kle sge sånn hvis man ikke er dritlekker?
Ja, det er det som er så awsome!
Er dette akseptabelt for å pynte seg? Og kan jeg gå sånn til hverdags uten å bli sett rart på?
Det første er jo helt vanlig å pynte seg i. Jeg foretrekker å ikke pynte meg så formelt, men det er jo en smakssak. Selve klærne på dame nr 2 var fine, men tilbehøret ble litt too much for min smak. Keep it simple
Og som både jeg og Koraboros påpeker så er det stilen som er problemet og ikke selve klærne.
Lisa: Haha jeg håper da virkelig ikke at jeg gjør det, men vet jo aldri. På enkelte skal det ikke mer til enn feil nyanse på blonderingen, synes jeg...
Men de skjørtene dine var fine, de skulle jeg forhåpentligvis klart å føle meg like avslappet i som lange hippie-skjørt eller jeans.
[/quote]
Blondering er alltid risikabelt. To kg og det går fra å være søt og yndig til å bli vulgært.
Liker du skjørtene så hentet jeg alle nå nylig fra h&m sine sider. Vurderer å kjøpe det blå selv. Elastiske skjørt er jo fantastisk å gå med.