Quote from: Anugita on March 19, 2014, 23:22:15 PM
Så det du sier, Knut, er at vi bør tenke MINDRE på mote/hva dere liker men MER på passform og feminin utstråling?
Quote from: Knipetak on March 20, 2014, 00:13:24 AM
Tenk så mye på mote etc dere vil imo. Det synes jo når du tar deg ekstra bra ut (og føler deg ekstra bra), det er bare ikke så mange gutter som nødvendigvis ser akkurat hva du har foretatt deg.
Jeg er enig i det Knipetak og Potet også sier, siden det selvfølgelig hjelper/er mer tiltrekkende når ei jente har på seg "fine/sexy" klær framfor "stygge" klær. Uten tvil.
Men klærne til ei jente er
ikke den avgjørende faktoren for menn.
Men hvis dere vil se så sexy ut som mulig i klær, for å maksimalisere den visuelle attraktiviteten deres: Ja, tenk mer på passform og hva som kler dere personlig, framfor hva som er "siste mote" osv., samt også hvilke klær som har en seksuell assosiasjon. Visuelt sett så tiltrekkes vi menn seksuelt av den deilige formen på kroppen deres (og av ansiktet deres); så klær som enten gir et hint eller en tydelig indikasjon på hvordan kroppen deres ser ut, eller klær som er assosiert med sex, er sexy.
Og siden alle menns seksuelle attraksjon er mest forårsaket av det visuelle, så tror jeg derfor at det er det samme om jenta er chubby eller slank. De mennene som tiltrekkes av chubby jenter, tror jeg ønsker å "se" en chubby kropp gjennom klærne, på samme måte som de mennene som tiltrekkes av slanke jenter ønsker å "se" en slank kropp gjennom klærne.
Quote from: Anugita on March 19, 2014, 23:22:15 PM
Da spør jeg; hva/hvordan sender man feminin utstråling i noe så enkelt som joggesko, jeans og t-skjorte? (Som er ett helt vanlig hverdagsplagg for de fleste )
Hvilke klær/tilbehør som gir en feminin utstråling har nok du mer peiling på enn meg. Men for å gjøre det helt enkelt: Jentefarger, jentebukser, jentesko (hvis det er noe som heter det lenger?), jentetopper, jentegensere, jentebelter. Altså klær som er typisk feminine.
Når jeg skrev feminin utstråling, så mente jeg å uttrykke den type "energien/vibben" som er et kvinnelig særtrekk, og ikke hvordan klær ei jente bruker (selv om klærne hennes også hjelper med å uttrykke femininitet).
Potet skrev mye bra om hva feminin utstråling innebærer, men jeg vil utdype det litt mer.
Min definisjon av femininitet:
- Emosjonell/animert/"levende", både vedrørende positive og negative følelser.
- "Submissiv/etterfølger" (ikke ta dette på feil måte...). En væremåte som uttrykker at dere ser opp til/beundrer/respekterer deres mann, og prøver å imponere han med deres validerings-søkende kroppspråk og ved å gi han deres positive "energi"/følelser og deres oppmerksomhet.
Tenk på et stereotypisk scenario hvor en mann står og holder rundt ei jente, ansikt til ansikt. Mannen er litt høyere enn jenta, og han ser ned på henne med et betryggende, varmt og selvsikkert smil. Samtidig ser jenta opp på han med dådyr-øyne, litt hevede øyenbryn og et stort og bredt smil.
Den beundringen/respekten som jenta har for mannen i det scenarioet der, er det jeg mener med feminin utstråling. Og når dere møter en mann som dere virkelig er seksuelt tiltrukket av (og eventuelt etter ha blitt trygg nok på han), så starter dere automatisk å utstråle disse tydelige og subtile feminine signalene som indikerer at dere er "submissive"/villige til å "overgi dere" til mannen, og at dere vil imponere han i et håp om å bli valgt av han/beholde han.
Så det å utstråle feminin energi er egentlig ikke noe dere trenger og konsentrere dere om bevisst, siden det forekommer naturlig hvis dere møter en mann som dere virkelig er seksuelt tiltrukket av (og som dere er trygge nok på). Dere opplever en "star-struck" effekt, slik som når fjortis-jenter møter sin favoritt-kjendis, og dere vil gjøre "alt" for å virke attraktive/interessante for han.