-

Started by Ananas, July 22, 2011, 10:00:58 AM

Previous topic - Next topic

Ananas

-
-

Stylish

Quote from: Ananas on July 22, 2011, 10:00:58 AM
(Er i utlandet saa jeg mangler noen bokstaver)

Men sp;rsmaalet mitt er enkelt:
Kler du deg for aa tiltrekke det motsatte kj;onn?

- ananas

Ja, jeg kler meg i klær som jeg vet majoriteten av jenter liker, men det viktigste av alt er at jeg selv liker klærene og føler at de sitter og ser bra ut på meg. Når jeg vet at jeg ser grei ut vil det automatisk påvirke humøret mitt til det bedre ;)


Quote from: Ananas on July 22, 2011, 10:00:58 AM

Mener forresten ikke at gutter kun blir tiltrukket av t;oy. :)
- ananas

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg ligger ganske mye vekt på hvordan en jente kler seg. Jeg bruker mye tid på det selv og da vil jeg ikke ha en jente som kler seg som et dass. Det første jeg legger merke til med en jente når jeg er på byn er hvordan jenta kler seg, og det er en make/break faktor for meg(Jenter stort sett kler seg bra, det er verre med gutter).

Var det til noe hjelp? Ananas er en forferdelig frukt forresten!  :D

Stylish


Junji

Jeg tenker en del på det ja :) Det er viktig å føle seg komfortabel på byen ved at man ser at guttene syns du er fin. Unngår å bruke klær som er alt for "posete" og som jeg føler blir for nøytralt og kjedelig. Bruker som regel klær som fremhever rompa og puppene på en bra måte, uten å nødvendigvis være veldig dristig (åpen rygg er også utrolig fint). Ellers bruker jeg nesten alltid lyse klær siden det fremhever brunfarge, dessuten er jeg ikke så glad i mørke klær.

Hvis det er noen gutter med kjæreste her; hva mener dere om hva dama deres har på seg når hun drar på byen med venninnene sine?

Dag

Jeg er gutt med kjæreste, og jeg syns det er vitkig hun fremhever kroppen sin. Ellers tenker jeg ikke på hva hun har på seg noe særlig :)

Bukser som ikke sitter bra/riktig er det jeg syns ser verst ut på jenter. F.eks bukser som ikke følger rumpa, men blir "saggete" eller "posete".

VB

Tenker ikke over hva hun har på seg, hun spør ofte om jeg synes antrekket hennes er for dristig. Jeg sier nei, men hun bestemmer seg likevel for at det er for dristig og tar på seg noe annet. Men nå skal det sies at jeg er ekstremt lite sjalu, så har ikke noe problem hvis hun vil gå i ekstremt tettsittende klær. Selv om det er mulig at jeg kommer til å angripe henne og dra henne til senga før hun kommer seg ut døra hvis hun kler seg for sexy, så da blir hun forsinket :)

Men tror dette avhenger ekstremt fra person til person, gutter som er mer sjalu er sikkert mindre fornøyd hvis dama har på seg veldig sexy klær når hun drar ut med venninner. Hun har også sagt til meg at hun hovedsaklig drar ut å danser med venninner fordi hun liker at gutter flørter med henne slik at hun kan føle seg attraktiv, noe jeg forstår siden jeg også liker å flørte selv om jeg er i forhold.

Andreas GV

Gutter: Prøv å la være å svare i tråder i jenteforumet ved mindre jentene spør dere direkte om råd;)

Dag

Quote from: SquarePUA on July 24, 2011, 22:23:46 PM
Gutter: Prøv å la være å svare i tråder i jenteforumet ved mindre jentene spør dere direkte om råd;)

En jente spurte direkte om råd  ;)

Solskinn

Jeg kler meg som regel ikke etter oppmerksomhet fra menn/gutter.
Jeg liker å kle meg feminint. Det går i kjole når jeg skal ut på byen.
Jeans som sitter bra på meg og enkle feminine overdeler til vanlig.
Søte klær fremfor trashy og veldig sexy. Enkel, naturlig søt stil.

Men jeg er nok ikke den rette å spørre. Jeg sminker meg veldig lite. Jeg tar mascara, eyeliner og lipgloss på når jeg skal ut på byen. Ellers bruker jeg bare lipgloss til vanlig.

Men etter møtet med Andreas har jeg dog tenkt å bli bedre på å fremheve meg selv  :D

Femininist

Nei, jeg kler meg mer etter hva slags klær jeg tror andre jenter liker og hva jeg tror vil "passe inn" eller skille meg positivt ut. Viktigere at klærne sitter bra enn at det er typiske sexy klær som miniskjørt og singlet. Liker å se "ordentlig" ut og det er vel det viktigste når jeg kler meg.

Så må det kanskje nevnes at jeg har kjæreste og vil ikke sende ut "feil signaler".
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Miss Føniks

Quote from: Ananas on July 22, 2011, 10:00:58 AM
(Er i utlandet saa jeg mangler noen bokstaver)

Men spørsmålet mitt er enkelt:
Kler du deg for å tiltrekke det motsatte kjønn?

Både ja og nei =)

Jeg er en jente som liker og pynte meg og se velstelt ut,også i hverdagen.

Jeg kler meg for og selv føle meg bra, da opptrer man automatisk mer selvsikker i kroppspråket.
Det er like mye for min egen del som for guttas del.
Men selfølgelig ønsker jeg og se bra ut om det skulle dukke opp et interessangt bytte ;)
Jeg er nok litt den som kler meg for og bli sett.
Et av mine favoritt plagg er en rød tettsitende halterneck minikjole!

Når jeg går på byn går det mest i mini kjoler, høyehæler og tights.
I sommer har det blitt mye søte topper og shorts(som sitter) med kort tightsshorst m blondekant under =)

The Phoenix always rises from the asses

soprano

Quote from: SquarePUA on July 24, 2011, 22:23:46 PM
Gutter: Prøv å la være å svare i tråder i jenteforumet ved mindre jentene spør dere direkte om råd;)

Burde det ikke vært et eget gutteforum her også da? ;) Det er ganske mange jenter her inne.

Eller er det politisk ukorrekt?  8)

soprano

#12
Quote from: Ananas on November 06, 2011, 14:28:35 PM
Quote from: soprano on November 05, 2011, 20:04:10 PM
Quote from: SquarePUA on July 24, 2011, 22:23:46 PM
Gutter: Prøv å la være å svare i tråder i jenteforumet ved mindre jentene spør dere direkte om råd;)

Burde det ikke vært et eget gutteforum her også da? ;) Det er ganske mange jenter her inne.

Eller er det politisk ukorrekt?  8)
Synes du det er politisk ukorrekt at det finnes et eget Jenteforum?

Nei. Sjekking er helt klart anderledes for jenter enn for gutter.

Det hadde vært kjekt med et eget gutteforum, fordi det ikke alltid er lurt å høre på sjekkeråd fra jenter ;)

Ser ut som gutta bak bloggen er enig. http://www.0330.no/2011/02/ikke-spr-jenter-om-sjekkerad.html

Femininist

...lurer på om det er lurt for jenter å høre på sjekkeråd fra gutter...
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

soprano

Quote from: Femininist on November 07, 2011, 00:06:03 AM
...lurer på om det er lurt for jenter å høre på sjekkeråd fra gutter...

Du skal ikke se bort ifra at jenter har de beste sjekkerådene for jenter  :)