Hvor mange ganger har du fått skrive spare når du skal sende til h*n du har i kikkerten for øyeblikket?
Det er et merkverdig fenomen, jeg som aldri tenker så mye over hva jeg skriver til andre aner plutselig ikke hva jeg skal si.
Det er jeg neppe alene om, eller hva? =)
Hvordan man formulerer sms er jo en stor del av "game" vil jeg si.
Det kommer an på hva man vil oppnå riktig nok.
Siden jeg vet at jeg i blant får midlertidig amnesia når jeg liker noen og skal ta mote til meg og sende sms, har jeg begynt og ha ferdig lagrede maler(notater for de som har iphone) på mobilen.
Jeg bare forandrer litt på det etter hva som passer.
Jeg liker blant annet og skrive " Jeg fant akkurat ut at det er "klem en Pål" dagen. Derfor er du nødt og komme på fest sånn at vi kan få feiret den
"
Hei
Du vet at det er barte-dagen i dag?Hvor/hvordan skal du feire?
"
Du kan bytte ut me alt mulig, bruk kreativiteten. Da viser du at du er morsom samtidig som det er flørtete.
" Tenk vis en kjekkas/søt jente som deg hadde hatt krøller/afro/snurrebart....DA hadde jeg blitt hodestups forelska i deg :)Kanskje like greit at du ikke har det! Ses senere"
Er en morsom flørte melding som gir klare tegn på hva man tenker uten at det er noe farlig, til en man allerede styrer litt me. Er bare og finne på noe morsomt =)
"Hvis du leser denne meldingen skylder du meg et stort kyss!! Men vis du svarer så skylder du meg en heit kveld
"
Og si at du tenkte på personen når du så noe er også fin,vis du ikke sier hvorfor så lurer de jo på hvorfor du tenkte på de når du så det.
"Tenkte på deg når jeg så is-bilen kjøre forbi. Hva driver du me?/ Blir du me å ta en is? "
"På en skala fra 1 til 10 hvor full var jeg i går?"
"Jeg hadde den syke drømmen om deg i natt!" Da får du så og si alltid svar, gjerne finn på no morsomt og rart.
H*N: ha ha hva da?
"Jeg drømte at du og jeg var stranda på en øde øy,og måtte jakte på frosker for og overleve. Hvor sært er ikke det?"
"Jeg var akkurat på butikken , tenkte på deg når jeg gikk forbi hylla med spagetti. Du vet...lang og tynn...høyden altså
Hva gjør du i dag? "
jeg faller som regel for veldig høye fyrer, men denne kunne vært små morsomt og sendt til en litt lubben fyr(som har humor) også
Her er jeg både flørtete, assosiasjoner til sex og viser at man har humor.
Jeg syns vi kan dele godbiter med hverandre i denne tråden,vis du har en bra en på lager så del me oss andre
Har du en genial måte og invitere H*n på fest på for eksempel? osv
Hva er dine erfaringer rundt dette?
Jeg har ikke funnet noe om dette på 0330?
Hva om dere GV gutta skriver noe om dette i bloggen? =)