Quote from: QueenB on August 25, 2011, 23:14:08 PM
miss føniks,
nå vet jeg ikke om du spør kun gutta, eller om jenter også kan svare, men jeg klarer ikke å holde kjeft når det gjelder klær
ved første øyekast, ser den max tacky ut. Men det er nok mest fordi modellen i seg selv ser ut som en herpet Vi-Menn-berte.
men ellers elsker jeg blonder og korte kjoler selv, og kan se at denne kjolen er søt. Den glinsende delen gjør at den forts ser litt halv-tacky ut.... hva slags sko har du tenkt å bruke til den? og har du tenkt å bruke alt tilbehøret du nevner samtidig?? :
Ikke begeistret for modellen selv !
Det blir nok enten sorte enkle pums eller sorte skoletter(lave).
[/quote]
nagler her(ikke for mye),armbånd og misjebelte? + et lite slangesmykke jeg har i sølv og hvit blir ikke det litt for mye da?? Hva slags stil har du ellers? tenker på hår, sminke osv. jeg synes kjolen i seg selv er mer glamourmodell enn rocka, men det spørs vel hvordan du styler den. jeg hadde gått for en søt/rocka stil, mer enn sexy/rocka. for den er vel ganske sexy som den er, uten at man trenger å gjøre den enda mer sexy?
bare min mening!!!
sikkert mange gutter som synes du er hot i den uansett hvordan du styler den!
[/quote]
Om det blir mye? Jeg syns helt sort blir kjedelig,derfor vil jeg helst ha me litt sølv.
Det kommer også veldig ann på jenta, sminke og resten.
Håret pleier jeg alltid sette opp, nå har jeg fått dilla på og sette håret mitt i en hestehale på siden så alt henger foran.
Enten rette eller krølle det. Har lang lugg som henger fremme.
Er glad i en ikke for voldsom smokyeyes i bruntoner.
Det nærmeste jeg kom ca sånn jeg pleier sminke meg.
Dette er vel det nærmeste jeg fant som ligner mitt, bare i sølv.