Sko trend i høst

Started by Miss Føniks, August 20, 2011, 15:17:24 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Er det noe jeg ikke er spesielt begeistret for i mote bilde i høst.
Så er det disse skolettene med noen heftige kilehæler.
Jeg syns de ser klumpete ut,ikke min stil i det hele tatt.

hva syns gutta om disse?(jenter å )
Hadde du en jente me disse er hot?





Skal ikke nevne hva jeg syns om Uggs :p Tøffler


Hvilken sko type liker du ikke?
The Phoenix always rises from the asses

Torstein

Liker ikke. Synes vanlig høyhælte sko er bedre 10 av 10 ganger

Femininist

#2
Digger slike sko, de er helt fantastiske å gå med og ser rimelig bra ut. For meg er slike sko et alternativ til flate hverdagssko. Vanlige stilletter ser bedre ut, men det er utelukket til hverdags.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Chuck Baz

Nær sagt ingen gutter synes slike sko ser bra ut, og jeg er enig med de andre guttene der altså..

QueenB

må si meg enig med guttene her altså....
men disse er bedre, synes jeg.

QueenB

disse får meg til å sikle


QueenB


Lars GV

Liker forslagene til QueenB!
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Torstein


Jungeldyret

Ananas, legg ut bilde! Vet ikke om jeg er den eneste gutten som ikke vet hva kilehæl er men men..

Chuck Baz


Femininist

Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Femininist

Støvletter - uansett hæl - er litt småharry, men skoletter har jeg en stor forkjærlighet for.

*= støvletter som slutter ved ankelen
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Femininist

Tipper de to jentene med kort kjole og høye støvletter var dritsexy og noen av de mest sexy jentene du og flere av de andre guttene så hele kvelden! Gjetter også at jentene fikk akkurat like mye oppmerksomhet som de ønsket å få før de gikk ut på byen.

Men hva mer enn sexy var dem?

Når jeg skal ut håper jeg at antrekket og hvordan jeg ser ut konnoterer; pen, sexy, ordentlig, ressurssterk, elegant, trendy, moralsk, morsom, troverdig, smart, ivrig, entusiasitisk, kreativ, orginal og at jeg har god smak.

Om noen vet av et slikt antrekk så si fra!

Jeg er flerdimensjonal og har mange ulike sider som jeg ønsker å signalisere med hvordan jeg ser ut og oppfører seg. Det sier seg selv at jeg ikke kan være og se ut som alle de tingene samtidig. Men det betyr ikke at jeg ikke vil prøve. Ved å ha på seg noe som denoterer sexy så har ikke resten av personligheten betydning, en blir "bare sexy".

Noen jenter er fornøyd med det. Jeg er ikke en av dem.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Femininist

Støvletter kan som alt annet konnotere mye forskjellig. Høy klasse er en av dem, prostituert er en annen ;) Er mye som spiller inn for at en av delene er riktig eller galt og dermed vanskelig å analysere uten å se det samme.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.