Sexy stil er vel og bra det, men personlig liker jeg det jeg liker heller at antrekket bare er litt utfordrende heller enn helt avslørende. Tighte jeans, pen, hvit topp med splitt i ryggen (det er så digg med sånne topper hvis jenta har en fin rygg) og en liten jakke slår aldri feil.
Ang. støvletter: Om jeg får prostituert eller classy-assosiasjoner kommer veldig an på resten av antrekket og HVEM som har det på seg. I korte kjoler blir støvletter av meg alltid assosiert med prostrituerte eller desperate damer i 30-åra på jakt etter kuk. I antrekket beskrevet over kan det være prikken over i'en, men er ikke alle som klarer å "pull it off."
Støvletter er etter min mening et ganske risky plagg, kan være et veldig stort pluss, men kan også slå veldig feil. Vil uansett anbefale alle jenter skoletter, mye safere
Har møtt noen jenter som fikk til støvletter DRITBA, men da så de helt ut som overklassejenter (typ serena fra gossip girl) og de brukte den typen som ananas linket sist.
Som sagt, litt risky plagg, men noen ganger funker det dritbra. Og jeg kjenner flere gutter som digger det