@Ananas, ja det er akkurat det jeg mener. men når du sier at desperate mennesker tiltrekker seg andre desperate mennesker, så er det veeeldig satt på spissen, føler jeg
. to mennesker kan godt møtes, forelske seg og bli sammen uten at de trenger å være "desperate". men skjønner tankegangen, og prøvde egentlig å si det samme selv. Men hvis dette stemmer, så er det veldig kjedelig når man først ER klar for å etablere seg, og den biologiske klokka begynner å tikke, men det blir vanskeligere å finne noen som vil ha deg.... Kanskje derfor det finnes så mange single jenter i 30-årene som er litt småstressa... Så har man gutta som er rundt 35+ som også er klare for å etablere seg, men helst med noen under 30 fordi av biologiske årsaker, så er yngre kvinner mer ønskelige. heldigvis tror ikke at dette er hele sannheten, og at det finnes tusenvis av nyanser innenfor dette, og det finnes en kjæreste for alle, noen må bare lete litt hardere enn andre, hehe
(og det er litt derfor jeg synes at man ikke skal legge så stor vekt på evolusjonsteorien)
Men i alle dameblader vi har lest, står det klart og tydelig: ikke gi inntrykk av at du er klar for å etablere deg, vær heller den kule, søte kjæresten som har egne interesser og tar livet med ro. Det er DA han vil ha deg! noe som er interessant, ettersom Andreas mente at man SKULLE vise at man er "seriøs" (men ikke needy). Forvirrende eller hva? kanskje en sak for jentekurset???
@feminininininist, enig! Bra sagt