Midten best, men hun til venstre er også nydelig i mine øyne. Hun til høyre innenfor det jeg vil kalle en normal kropp, men er litt i største laget for meg. Nå skal det dog sies at jeg er litt sær når det kommer til jentekropp, og kan være tiltrukket av tynne jenter som andre ser på som anoretiske beinrangler. Store pupper er turn off for meg, det samme med skikkelig junk in the trunk. En tynn og flat mage er skikkelig undervurdert. Forholdet mellom midje og hofter er viktig. Helheten veldig viktig (enorme pupper til små kropper ser rart ut).
Ideellt: Liten og fast rompe, flat mage og medium pupper. Jessica Alba i sin prime var et eksempel på dette!
Når det gjelder trening er det to viktige punkter:
- Trener du vil du få SELVTILLIT og blir mer glad i kroppen din. Jenter med nydelig kropper tørr ikke slippe seg løs i senga fordi de er flaue over egne kropper. Forferdelig synd. De aller fleste har noe med kroppen/utseendet de ikke er fornøyde med. Det er viktig å godta at det er mye man ikke gjøre noe med. Hvis det er et problem som kan gjøres noe med: Fiks det (selv om jeg synes plastisk operasjon ofte er unødvendig. Store silikonpupper er turn off). Annet som er genetisk og som du ikke kan gjøre noe med er du nødt til å bli komfortabel med. Vær stolt over dine fine trekk/sider, godta at ikke alt er perfekt og ingen er det. En jente som er stolt over sin egen kropp er bug turn on! Da tenker jeg ikke på den klassiske Big Beautiful Woman som utad sier at hun er stolt av kroppen sin, men som innerst inne hater den. Det skinner fort fram.
- Holdningen blir vesentlig bedre ved visse typer styrketrening (markløft, roøvelser o.s.v.). PS: Jenter blir ikke proppa med av styrketrening muskler siden de spiser vesentlig mindre og har mye mindre testosteron i kroppen. Dårlig holding blir forverret i høye hæler.
EDIT:
Typiske kjendiskropper jeg finner veldig tiltrekkende: Tilnærmet alle victoria secrets modellene, blake lively, jessica alba, Audrina Patridge og Annalynne McCord
Jeg har venner som synes kroppen til jenter er fine bare puppene til jenta er store, andre er fornøyd så lenge hun har en skikkelig booty. Generelt liker vennene mine jenter med litt former (woho, da får oftere jeg de tynne for meg selv
). Smaken til gutter er VELDIG forskjellig, men generelt vil jeg tro at gutter alltid vil finne det tiltrekkende om jenta har litt pupper (jeg kan klare meg med veldig lite), har en flat mage (definisjonen av flat varierer dog fra gutt til gutt. flat nok er vel kanskje bedre å si?) og har en synlig forskjell mellom liv- og hoftebredde (den ønskelige breddet på livet varierer stort fra gutt til gutt, men generelt er ratioen mellom liv og hoftet alltid viktig.). Hvis en viktig kroppsdel (rompe, pupper eller helheten) ser veldig bra ut kan det kompensere for andre deler av kroppen som i guttens øyne ikke ser like bra ut.