Forholdet mellom hofter, midje og bryst(omkrets) er viktig. Nå har jeg ikke peiling på nøyaktige størrelser i cm., men en gylden middelvei her.
Også hvis skulderbredden/ryggbredden er vesentlig smalere enn hoftebredden, trekker det ned. Ses lettest bakfra.
Hud teller en del, spesielt "hudkvalitet". Ren og sunn hud. MÅ ikke være veldig brun, en av de deiligste jentene jeg kjenner er blek. Brunfarge trekker dog som regel opp. Litt teit at dette er et kriterie for meg siden jeg har en del kviser selv
HOLDNING. Rank og elegant rygg, skuldre NED og bak, lett svai i korsryggen uten at man skal ha hyperlordosis (vet ikke hva det heter på norsk?). Og holdningen må være god så å si hele tiden, både når man går og sitter. Krum rygg ser helt jævlig ut! Har du en jobb der du driver med hendene foran deg hele tiden (kassa på rimi, kontorjobb og en haug med andre jobber), så vær ekstra obs på at ikke skuldrene dras forover. Dette ser stygt ut fordi du får krum rygg, og puppene blir utkonkurert av skuldrene.
Rumpe! Den skal være fast OG formfull. IKKE formfull og valkete, og IKKE fast og knoklete. Når vi sier at vi liker slanke jenter, er det helt sant. SÅ LENGE det ikke går utover pupper, rumpe og lår. Magen skal være slank.
En deilig rumpe er alfa omega for en bra kropp i mine øyne. Ingen pupper eller ansikt kan gjøre opp for en dårlig rumpe. Og dette er gode nyheter jenter, for rumpa kan trenes (i motsetning til puppene og ansiktet).
En del deilige kropper:
http://www.youtube.com/watch?v=rEVyNtPXAFI