Quote from: sweet on August 29, 2011, 21:42:46 PMHvis jeg ser meg ut en spesiell fyr er det som regel en som jeg syns er usannsynlig kjekk med bra utstråling og mest sannsynlig da er way out of my league, så da pleier jeg ikke tørre å gå bort.
Er da fullt mulig han ikke synes han er out of your league, er mange hotte gutter som ikke vet at de er det selv. Eller kanskje du bare er hans type og han digger deg like mye som du digger han. Uansett, det skader ikke å prøve, i verste fall blir du avvist og det overlever du sikkert
Quote from: kastanje on August 29, 2011, 20:15:26 PMGutter kan forresten også få svare, hva tenker dere om jentene som fanger interessen deres? Blir dere sjekket opp eller er det fullstendig turn off?
Spørs, hvis hun er for dritings og jeg ikke er det så er det turnoff. Jeg har aldri hatt en edru jente som har eskalert på meg, har hatt fulle jenter som har gjort det men da var de ikke veldig grasiøse. De gangene jeg også har vært full var det helt greit, men hvis jeg er mer edru så er det ikke så sexy. Da blir det mer at jeg tenker "Vil jeg ha sex med henne? Kanskje bare dra henne på dass/ ut i en park så slipper jeg våkne opp med henne? etc...".
Personlig mener jeg at gutten burde eskalere og jenta burde vise tilgjengelighet. Hvis hun er veldig interessert så kan hun fint ta kontakt med et hei eller ved å stille seg i nærheten av meg og søke blikk kontakt. Men når samtalen er i gang så mener jeg at gutten burde ta seg av eskaleringa, selv om det er selvfølgelig lov for jenta å gjøre det hvis hun vil.
Men hun kan fint hinte om at hun er interessert i at han skal eskalere og vise tydelig at hun vil ha han hvis han er litt treg (det hjalp meg ofte før når jeg startet med dette siden jeg var litt treg med eskaleringa). Ting som å,
Gi komplimenter (du er morsom, jeg liker deg, etc...)
Berøring (ta på skulder, albue, lett slag i brystkassa, etc...)
Vise genuin interesse (snu hele kroppen mot han, se han i øynene og ikke drive med annet tull)
Hint om at du vil ha et kyss (bite i leppa mens du ser på munnen hans, trekant blikk (øye, øye, munn, øye, øye, munn, etc...))
For gutter som ikke har så mye selvsikkerhet så kan slike ting hjelpe de å få ut fingeren, det hjalp hvertfall for meg.