Yngre gutter

Started by Miss Føniks, August 28, 2011, 18:58:48 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Hva mener dere?
Kunne du vært sammen me en gutt som er yngre en deg?
The Phoenix always rises from the asses

Femininist

Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Ambrosia

Dersom han er min type forøvrig så er svaret definitivt ja. Jeg er dog 29 år, og husker at da jeg var i begynnelsen av 20-årene var det BARE eldre karer som gjaldt. Til dags dato har jeg bare vært i forhold med eldre med unntak av en som var ett år yngre, men har blitt mer åpen for tanken på en yngre gutt med årene. Men da snakker vi ikke SÅ mange års forskjell, kanskje 3-4 år?  :)

QueenB

njjjjaaa, jeg har hooket opp med gutter som har vært 2-3 år yngre, og 10 år eldre, men SAMMEN med dem kunne jeg ikke være. Vil ha en som er på min egen alder og opptil 5 år eldre- ideelt. kanskje 1 år yngre også, men det er det samme som "på min egen aldre", føler jeg.

dropsboks

Her er jeg enig med QueenB, jeg kunne kanskje vært sammen med en som er 1-2 år yngre, men de er jo også på "min alder" (jeg er 24), og opp til 30 år.

piken

For meg er det ikke noe problem om gutten er yngre, så lenge han er over 20 (jeg er 24). Før trodde jeg det var helt umulig for meg å i det hele tatt hooke opp med en gutt som er yngre, men etter hvert som jeg har blitt eldre har jeg sett at det ikke er noe problem, så lenge de oppfører seg som om hjernebarken har vokst sammen :)

GodGutten

Til dere som svarte nei:

er det fordi dere foretrekker kvaliteter som forekommer hyppigere hos eldre gutter? slik som stil, utseende, muskler, modenhet etc.
eller er det fordi det er mindre akseptabelt å hooke opp med noen som er yngre?
Hva om du liker en gutt som du tror er eldre, men viser seg senere at er yngre enn deg?

(shit dette ble mye spørsmål på første post.)

Anugita

For meg er og blir alder ett tall, (så lenge man er over 18 selvsagt!) men en yngre gutt får mer jobb med å "bevise" at han er moden nok for meg, samt at jeg liker menn best når de er rundt mellom 35-40 år utseendemessig... Men har vært i forhold med en som var 17 år eldre enn meg, og en som var 14 år eldre enn meg... Yngste jeg har vært bortpå var 3,5 år yngre enn meg, men det endte opp som vennskap isteden ;)

QueenB

Quote from: GodGutten on September 04, 2011, 21:33:49 PM
Til dere som svarte nei:

er det fordi dere foretrekker kvaliteter som forekommer hyppigere hos eldre gutter? slik som stil, utseende, muskler, modenhet etc.
eller er det fordi det er mindre akseptabelt å hooke opp med noen som er yngre?

som sagt, det er akseptabelt å "hooke opp" med en yngre gutt, men ikke å bli kjæreste med han. Grunnen er at vi tiltrekkes av det mandige, dvs at han er trygg på seg selv, er "stor & sterk" (ikke nødvendigvis muskler, men i væremåte), får deg til å føle deg liten og søt. + av praktiske årsaker, mtp hvor man er i livet, etablering, barn osv. jeg synes yngre gutter er veldig søte, og kan ofte se bra ut, mer opptatt av mote osv. men de virker liksom så fnisete og klønete i sjekkesammenheng= ikke den mest sexy egenskapen hos en mann. Jeg har derimot hooket opp med eldre menn (10-15 år), og de har vært syyyykt sexy, pga erfaring og selvtillit. Men de har også vært uaktuelle som kjæreste pga "feil" alder. Jeg har ikke lyst å få barn med en gamlis (hvis jeg noen gang bestemmer meg for å få barn).

Som 28-åring, klarer jeg ikke helt å se for meg at jeg kommer til å etablere meg med en gutt på 24, fordi han mest sannsynlig ikke er på samme stadie i livet som meg. Men hvem vet, jeg som 35-åring ville kanskje ikke hatt noe imot en på 30 fordi han da ville være like moden som meg??? En cougar må gjøre det en cougar må gjøre, vettu  ;)

Quote from: GodGutten on September 04, 2011, 21:33:49 PM
Hva om du liker en gutt som du tror er eldre, men viser seg senere at er yngre enn deg?

hm, hvor mye yngre, da? det trekker veldig ned hvis han er i begynnelsen av 20-årene. kan vurdere det hvis han er i rundt 25, hvis det er ekte kjærlighet. årsak= se over :)

Femininist

Mitt svar er hypotetisk siden jeg er i et forhold, mulig jeg hadde vært mer åpen om jeg var singel :P

Jeg kjenner egentlig ingen som er yngre enn meg, unntatt noen av vennene til lillebroren min og de av studentene mine som er yngre enn meg, men begge deler er uaktuelt!

Så hvordan jeg skulle funnet en yngre gutt aner jeg ikke.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.